رئیس‌جمهور آشوب‌های اخیر را از جلوه‌های فتنه دشمن برشمرد و گفت: ببینیم دشمن با آن‌هایی که فکر می‌کردند می‌خواهد نجاتشان دهد چگونه رفتار کرد. این‌ها به نام آزادی و توجه به حقوق انسان‌ها بسیاری از جوامع را به‌هم ریختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جالبه! رئیس جمهور هم مسئولیت راه اندازی مجدد روش گشت ارشاد را به عهده نمی‌گیرد! خوب، حالا که نظر جامعه را می‌دانید چه اصراری بر ادامه این روش دارید؟!
رئیسی با بیان اینکه ذائقه اجتماعی جامعه ایرانی مخالف هرگونه قانون‌شکنی است، به ضرورت تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی اشاره کرد و گفت: مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و هزینه‌دار شدن هنجارشکنی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است.
باید پرسید دولت از چه می‌ترسد که آمار‌های اقتصادی را منظم و شفاف منتشر نمی‌کند؟ شاید هم فکر می‌کند حبس کردن گزارش رشد تورم، جلوی آشکار شدن آن را می‌گیرد؟ در این صورت فکر نمی‌کند مردم رشد تورم یا افزایش اجاره بهای مسکن را در متن جامعه حس می‌کنند و منتظراعلام فلان آمار رسمی نمی‌مانند تا از آن دریچه بفهمند قیمت‌ها چقدر رشد کرده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم شب‌قدر امامزاده‌ صالح(ع) گفت: یکی از کارهایی که امروز جاهلیت‌مدرن می‌خواهد به جوامع‌بشری القا کند، ماندگاری در جهل است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اینکه افراد جرأت نکنند امر به معروف کنند خطرناک است. این به خاطر سکوتی است که حاکم شده و اجازه جولان به دیگران می‌دهد.
رئیس شورای فقهی بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی به جز ارز نیمایی که تامین کننده واردات مواد اولیه ضروری و مورد نیاز جامعه است، باید اجازه مبادله سایر ارزها را در بازار آزاد ندهد.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
رئیس جمهور با اشاره به نقض حقوق بشر در آمریکا گفت: زنان در جامعه غرب بر خلاف ادعایی که دارند مورد تکریم و احترام نیستند، اما جمهوری اسلامی الگوی نوینی از برخورد با زن ارائه کرده و جایگاه والایی برای بانوان قایل است.
سعید محمد در اکانت خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: مراقب ایران عزیز باشیم. گرگ‌ها در کمین اند.
رئیسی جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی را دیگر ماموریت مهم امروز دغدغه‌مندان و دوست‌داران کشور و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که با جنگ روانی و شایعه‌افکنی اذهان عمومی را مشوش کرده و در جامعه هراس و یاس ایجاد کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سفرهای استانی شبانه‌روزی رئیس‌جمهور به مناطق مختلف کشور، بارقه‌ای از امید در جامعه ایجاد کرد که امید است مصوبات این سفرها نیز به زودی اجرایی شوند.
یزد- رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم برخورد قاطع با مجرمان جرائم خشن تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد افرادی با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند.
بیش از ۵۰ وعده ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت اقتصاد، حالا در معرض قضاوت عمومی قرار گرفته است. برخلاف تبلیغات رسانه های دولتی، مردم کوچه و خیابان از کوچک تر شدن سفره خود در این مدت ناراضی هستند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: خبرنگاران با تلاش‌های صادقانه خود اجازه ندادند که خبرهای کذب و دروغین، شایعه و حاشیه سازی ها امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره اندازد.
نماینده مدیر صندوق پالایشی یکم گفت: در حال حاضر هر واحد این صندوق به اندازه ۶۵ درصد ارزش روز آن معامله می‌شود.
سهم شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی از کل شرکت‌های دانش بنیان کشور برابر حدود ۴ درصد بوده، از سوی دیگر گسترش شرکت‌های مذکور در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک نیاز جدی در کشور مطرح بوده، اما معضل خرده مالکی در کشاورزی، به عنوان مانعی مهم در برابر این موضوع وجود دارد.
مرگ ۳ کودک و یک معلم داخل هوتک در دشتیاری
یک جامعه شناس در توصیه به رئیسی اعلام کرد: به عبدالملکی پست جدید ندهید!
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتظارات جامعه بسیار بالا است و نمی‌توان همه آنها را برآورده کرد.
جمیله علم‌الهدی گفت: در حال حاضر در جامعه تعارض زیاد است اما به اغتشاش نرسیدیم زیرا سیستم مدیریت سعی می‌کند کنترل کند.
رئیس جمهور یکی از پیام‌های قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی دانست و با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم در اجرای این فریضه، گفت: هر جا به مردم میدان داده شد، موفقیت حاصل شده است. اساساً هنر امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب اسلامی آوردن مردم به میدان بود بنابراین نباید از این ظرفیت بزرگ غفلت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ