رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر و رویکرد تعاملی جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل و مشکلات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
توانایی روسیه برای مقابله با ناتو و همچنین دستاوردهای سفر رئیس جمهور کشورمان به آفریقا، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه الجزایر با تمجید از سابقه انقلابی و ایستادگی ملت این کشور در برابر استعمار، بر اراده ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط با الجزایر تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای ازسرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
عباس عبدی نوشت: حذف فقر نیازمند جامعه قدرتمند و زیرساخت‌های مناسب مثل نهاد‌های مدنی و اینترنت و... است. تقریبا این دو مورد مهم در دولت جدید با بی‌مهری مواجه و ذیل نگاه امنیتی به حاشیه رانده شده‌اند و این برای آینده کشور و فقرا خطرناک است.
رئیس‌جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشور‌های آسیایی عازم اندونزی شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه جاکارتا شد.
رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به گسترش برنامه‌ریزی کشور‌ها برای کاهش و حذف تبادلات دلاری از چرخه معاملات‌شان، به بانک مرکزی مأموریت داد با همکاری دستگاه‌های مرتبط، زمینه‌های انجام معاملات تجاری بر اساس واحد پولی ایران و کشور‌های هدف را فراهم کند.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه گسترش معروف‌ها در جامعه باید مورد حمایت جمعی قرار گیرد، خطاب به مردم بویژه جوانان گفت: در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است در این زمینه برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، می‌بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.
«آنتونیو گوترش» در ادامه سفر به عراق با «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان در اربیل دیدار و گفتگو کرد.
دبیر کل سازمان ملل که به عراق سفر کرده است با رئیس جمهور این کشور دیدار و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
تهران قصد دارد روابط خود را با شریک استراتژیک اش چین گسترش دهد با این وجود، در این میان با موانعی جدی مواجه است.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گسترش فضای مجازی باعث شد که شاهد ادبیاتی در اغتشاشات و حوادث اخیر باشیم که چنین ادبیاتی نه در محیط دانشگاه‌های ما وجود داشته و نه در گذشته ایران. تمام این تغییرات، ناشی از گسترش استفاده از فضای مجازی در بین جوانان است.
رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.
رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی در منطقه دانست.
رئیسی یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها را گسترش روابط کشورهای مستقل با یکدیگر دانست و گفت: تحریم‌ها به هیچ وجه ما را متوقف نکرده و نخواهد کرد. امروز ایران از هر زمان دیگری قدرتمندتر است و افزایش دشمنی‌های آمریکا با جمهوری اسلامی نیز به دلیل افزایش قدرت ایران است.
سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای که در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است نوشت: دبیرکل به دقت اعتراضات در جریان در ایران را دنبال می‌کند. او در دیدار دوجانبه‌اش با رییس جمهور رئیسی در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ بر ضرورت احترام به حقوق بشر تاکید کرد.
رئیس‌جمهور گفت: بنای جمهوری اسلامی بر گسترش همکاری و ارتقای سطح روابط با همه کشور‌های دوست از جمله فنلاند است.
دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، بر پیروی این سازمان از سیاست چین واحد تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ