سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌های نوروزی استان سه میلیارد تومان صنایع دستی فروختند، گفت: سفال، سرامیک، چوب، چرم و دست بافته‌ها بیشترین متقاضی را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازاریابی در نمایشگاه‌های گردشگری، تخصصی است که در ایران متولی فعالی ندارد مگر بخش خصوصی که بتواند با هزینه خودش تبلیغ جاذبه‌های ایران را انجام دهد تا شاید بازارش بعد از چند سال رونق بگیرد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت بلاعوض می کنیم.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از فردا ۴ تیرماه با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود.
معاون گردشگری کشور گفت: برنامه داریم در نمایشگاه‌های گردشگری عربستان شرکت کنیم. فعالان گردشگری آن کشور را نیز به تهران دعوت کرده و تفاهمنامه گردشگری دو کشور را فعال کنیم.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت:حضور در نمایشگاه‌های خارجی یکی از درخواست‌های ما است و خوشبختانه در نمایشگاه روسیه اولین قدم برای حضور بوم‌گردی‌ها برداشته شد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ در ۱۲ نقطه از کشور با حضور ۷۸۰ هنرمند برگزار می‌شود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:جمعا 116 کسب و کار متشکل از 2 هزار و 600 نفر محصولات خود را در نمایشگاه زنان و تولید ملی عرضه می‌کنند.
خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT) فراخوان حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کنیا را منتشر کرد.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه اجرای برنامه‌های نوروز خوانی به عنوان یکی از آیین‌های کهن نوروزی مازندران مانند سال‌های گذشته در دستور کار است، ادامه داد: این مراسم در نوروزگاه‌ها به همراه برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ۲۲ شهرستان انجام خواهد شد.
«شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
گفته می‌شود این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری در جهان است. نمایشگاه CES امسال فناوری‌هایی را برجسته می‌سازد که توانایی حل برخی از فوری‌ترین چالش‌های جهانی را دارند.
نهمین نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی با عنوان «نمایشگاه جامع کشاورزی» از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی می‌تواند سیگنال‌های مثبتی به بازار دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.
طالبان تنها چند ماه پس از دستور تفکیک جنسیتی، ورود زنان افغان به پارک‌های عمومی و نمایشگاه‌های تفریحی پایتخت را ممنوع کرده است.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
رئیس اتاق اصناف ایران از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنفی، به صورت کوتاه مدت، برای صنوف مختلف و به صورت چرخشی در فضای تجاری مترو خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.
مدیر پنجمین نمایشگاه کشاورزی آیفارم گفت: برای اولین بار در برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی، فضایی به صورت مستقل به شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه‌های مرتبط اختصاص داده شده است.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه ضرورت انتقال نمایشگاه‌های پر مخاطب از داخل شهر اجتناب ناپذیر است اما هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ