معاون گردشگری کشور گفت: برنامه داریم در نمایشگاه‌های گردشگری عربستان شرکت کنیم. فعالان گردشگری آن کشور را نیز به تهران دعوت کرده و تفاهمنامه گردشگری دو کشور را فعال کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس جمهور گفت: هدف از حضور مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه عراق،‌ جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تبادل گردشگر و توریسم است.
رونمایی از سنگ نگاره استردادی به ایران، برپایی نمایشگاهی از اشیای برگشت داده شده در هفته دولت و بررسی لغو روادید ایران با ۶۰ کشور از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته جاری بود.
تبدیل کاخ سلیمانیه به موزه نقاشی قجری، درگذشت یک استاد پیشکسوت گردشگری و اعلام شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری عربستان از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب، برق و انرژی امارات همکاری و مشارکت می‌کند.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانی در مشهد خبر داد.
سرپرست وزارت صمت گفت: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ نشان داد که اگر همت و هماهنگی خوبی بین دولت و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد می توانیم در این شرایط تحریم ها را خنثی کنیم.
به زودی نمایشگاه موزه‌ای ایران و چین در شهر شی آن توسط موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فجر، انتخاب چهار شهر و روستای جهانی، باز شدن مرزهای ویتنام به روی گردشگران ایرانی و تداوم موضوع بافت شیراز از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری این هفته بود.
اعلام آمار گردشگران خارجی،برپایی بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ایران،کشفیات جدید در محوطه های تاریخی سد چمشیر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مذاکره برای راه اندازی مستقیم هوایی بین ایران و قطر در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران انجام شد.
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان خبر داد.
معاون گردشگری کشور از ثبت رویدادهای گردشگری و فرهنگی ایران در بستر یک سامانه خبر داد و گفت که این سامانه در حاشیه نمایشگاه گردشگری امسال در تهران رونمایی می شود.
بانک گردشگری به متقاضیان خرید کالای ایرانی  از نمایشگاه جهاد کالا تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند.
فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می‌کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
سیزدهمین دوره نمایشگاه نانو پس از دوسال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا به مدت ۴ روز از امروز تا ۱۲ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.
سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو پس از برگزاری به صورت فیزیکی، در قالب نمایشگاه مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.
نمایشگاه ایران ساخت در کاراکاس پایتخت ونزوئلا با حضور نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و اعضای کابینه دولت این کشور، گشایش یافت.
ایران دی ماه در نمایشگاه FITUR شرکت می‌کند زیرا باید بتواند دوران پساکرونایی گردشگری در ایران را به نمایش بگذارد اما متولی آن کدام شرکت زیرمجموعه میراث است، شرکت مادرتخصصی یا کانون؟
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در روسیه افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
مدیر پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری نجف گفت: هدف اصلی از مشارکت شرکت های ایرانی در پاویون ویژه ایران در نمایشگاه گردشگری نجف، افزایش ورود گردشگران عراقی به سراسر ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ