بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از فردا ۴ تیرماه با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل تامین اجتماعی در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای شرکت خدمات ارتباطی رایتل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد.
میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد.
میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد و بهره‌مندی از ظرفیت رایتل را در راستای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مفید و موثر برشمرد.
گروه مالی گردشگری از سال جاری از طریق "صندوق سرمایه گذاری جسورانه نقدینه" در حوزه های نوآورانه، فناور و استارتاپی سرمایه گذاری می‌کند. هدف صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نقدینه که در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد، هدایت سرمایه‌گذاری های گروه مالی گردشگری به سمت سرمایه گذاری های هوشمندانه تر و فناورانه تر است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
با افتتاح غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) توسط دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، رسما آغاز به کار کرد.
افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد!
قطع برق افتتاحیه بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ را با اختلال مواجه کرد.
بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ (ایران الکامپ ۲۰۲۳ ) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز ۴ تیرماه پس از چهار سال وقفه افتتاح شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور فعالان عرصه فناوری از چهارم تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار «تحقق زندگی هوشمند» در این نمایشگاه حضور دارد.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
شاتل ‏‌موبایل با معرفی سیم‌‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع و جدید سازمانی خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور می‌‏یابد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و ششمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
علاقه‌مندان و متقاضیان مشارکت در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) می توانند از امروز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ماه برای ثبت نام اقدام کنند.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و سوم لیگ پرتغال برابر چاوز به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در اواخر این مسابقه به زمین آمد.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز ظهر امروز و با حضور شرکت ایران خودرو دیزل افتتاح شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز و جمعی از مدیران صنعتی و خودرویی کشور آغاز به کار کرد.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.
ایران خودرو دیزل در دی‌ماه ۱۴۰۱ با نمایش هفت محصول خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز حضور می‌یابد.
گروه خودروسازی سایپا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز که از 13 الی 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.
مراسم بیست و ششمین روز ملی صادرات غیر نفتی
مراسم بیست و ششمین روز ملی صادرات غیر نفتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ