مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک مجوز ۶ سهمیه به تیم ملی بوکس جهت حضور در بازی‌های آسیایی را داده که اعزام ۵ بوکسور قطعی شده است.
پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه با موضوع فعالیت بانکی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت:حضور در نمایشگاه‌های خارجی یکی از درخواست‌های ما است و خوشبختانه در نمایشگاه روسیه اولین قدم برای حضور بوم‌گردی‌ها برداشته شد.
برای شرکت در فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی روسیه حضور کاروان ورزشی دانشجویان ایران در 8 رشته در دو بخش دختران و پسران قطعی شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری گفت: ایران همواره در طول تاریخ محل حضور ادیان بوده و مردم آن موحد بوده‌اند.
تصاویر قدیمی از بازدیدهای رهبر انقلاب از سی و سه دوره نمایشگاه کتاب تهران که برای اولین‌بار توسط ایرنا منتشر شد. تا کنون سی و سه دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شده است. رهبر انقلاب در بیش از ۲۰ دوره از این نمایشگاه‌ها حضور داشته‌اند.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال و کاپیتان تیم ملی برای شرکت در مراسم قرعه کشی جام جهانی ایران را به مقصد مانیل ترک کردند.
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: بزرگترین نمایشگاه صنعت و انرژی پاکستان با حضور ۴۰۰ شرکت از بیش از ۱۰ کشور به مدت ۳ روز از امروز شروع به فعالیت می‌کند.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:درباره اهمیت تداوم دسترسی ایران به آب رودخانه ارس اتفاق نظر داریم. کارگروه مشترک در این خصوص کار خود را پیش می‌برد.
خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT) فراخوان حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کنیا را منتشر کرد.
​همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش  با حضور عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیران و فعالان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در این نمایشگاه رونمایی شد.
ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید نه برای یک سال و دو سال بلکه هندبال ایران برای سال‌های متمادی به حضور مربیان بزرگی چون وسلین احتیاج دارد.
تیم جوانان ایران‌ در بازی دوستانه تیم جوانان عمان را شکست داد.
رئیس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست از حضور ایران در سطوح کارشناسی و عالی رتبه در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل خبر داد.
تیم ملی واترپلوی ایران پس از ۴ سال قرار است در اولین رویداد رسمی خود به مصاف تیم هند برود.
مدیریت باشگاه الاهلی قطر پذیرای هیئت ایرانی متشکل از نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش و دو بازیکن ایرانی این تیم بود.
رئیسی در این دیدار با بیان اینکه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و ارمنستان باید مورد احترام قرار گیرد، تاکید کرد: از نظر جمهوری اسلامی ایران هرگونه تغییر در مرز‌های تاریخی و ژئوپلیتیک منطقه و تغییر در وضعیت ترانزیتی ایران و ارمنستان مردود است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایران نانو۱۴۰۱) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است بازدید کرد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: شانگهای با اعضای جدید خود می‌تواند از سازمانی با حالت منطقه‌ای به سازمانی جهانی تبدیل شود.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.
معطلی مرمت خانه پدری جلال آل احمد، درگذشت اولین رئیس کاخ نیاوران،حضور ایران در نمایشگاههای ژاپن و فرانسه و ایجاد تسهیلات ب‌رای سفرهای ارزان؛ خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
هم‌زمان با هفته دولت، نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
نکته قابل تامل اما، تاریخ مصوباتی است که امروز منتشر شده و امضای معاون اول رئیس جمهور ذیل آن‌ها به چشم می‌خورد، در حالی که تاریخ مندرج در بالای آنها، دوازدهم اردیبهشت ماه است؛ مصوباتی که ظاهرا دوشنبه هفته قبل مهیای ابلاغ شده، ولی امروز ابلاغ شده اند تا این گونه به نظر برسد که مانع یا موانعی بر سر راه ابلاغشان وجود داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ