گفته می‌شود این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری در جهان است. نمایشگاه CES امسال فناوری‌هایی را برجسته می‌سازد که توانایی حل برخی از فوری‌ترین چالش‌های جهانی را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسکو با برگزاری نمایشگاهی بین‌المللی، تجهیزات نظامی توقیف شده غربی توسط روسیه از طرف اوکراینی را به نمایش گذاشت.
در این گزارش نگاهی به نسل جدید فناوری ربات در نمایشگاه رباتیک سوئیس ررا می بینید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان ایجاد می شود، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.
بیش از 400 شرکت فناوری گرد هم آمدند تا محصولات خود را در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی در شانگهای به نمایش بگذارند.
گردان‌های قسام با برگزاری نمایشگاهی برخی از تسلیحات نظامی خود و سلاح‌هایی به غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
تیم‌ملی با کادرفنی ۱۰ نفره خود آماده حضور در تورنمنت کافا می‌شود.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانی در مشهد خبر داد.
سلسله رویداد نمایش گزیده دستبافته‌های اصیل ایرانی در محل موزه فرش در تهران برگزار خواهد شد.
نمایشگاه «مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای» تلفیقی از محتوای تصویری، نوشتاری، اشیا تاریخی و مردم‌شناسی و ابزار و وسایل آزمایشگاهی و دستگاهی  برپا شد.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۳) حضور یافت.
این مهم، نوید می‌دهد که یک لولای دوگانه، سه قسمتی تاشو، شبیه به چند مفهومی باشد که توسط نمایشگر سامسونگ در نمایشگاه CES در ژانویه به نمایش گذاشته شد.
شرکت Dimenco در خلال نمایشگاه CES ۲۰۲۳ از فناوری جالبی پرده برداشت که اساسا یک نمایشگر سه‌بعدی بدون عینک را بر روی مانیتور یا لپ‌تاپ ارائه می‌دهد. این ابتکار جالب تصویری شناور را به‌نمایش می‌گذارد که گویی در خارج از صفحه‌نمایش به‌طور سیال در جریان و قابل لمس است.
در نمایشگاه CES ۲۰۲۳، محصولات، نمونه‌های اولیه و ایده‌هایی به نمایش گذاشته شده‌اند که به وضوح آینده‌ای متفاوت را به تصویر می‌کشند.
خودرویی را با بدنه‌ای که رنگ آن تغییر می‌کند، تصور کنید. خودرویی که می‌تواند تا ۳۲ رنگ مختلف را روی تمام بدنه و رینگ‌ها به خود بگیرد یا خود را با چند رنگ به طور همزمان نمایش دهد و حتی می‌تواند در اطراف پنجره‌های خود نمایه‌ای دیجیتال نشان دهد. شما به آینده سفر نکرده‌اید، بلکه این ویژگی موسوم به i Vision Dee شرکت بی‌ام‌و است که اولین رونمایی رسمی خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ انجام داد.
بزرگترین نمایشگاه الکترونیک جهان، CES ۲۰۲۳ که در لاس وگاس آمریکا برپا شده است، غول‌های فناوری را گرد هم آورد.
Kohler Numi ۲.۰ نام توالت هوشمندی است که از دستیار هوشمند آمازون با نام الکسا، چراغ‌های LED و اسپیکر بهره می‌برد. این توالت که پیش‌تر طی نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رسماً معرفی شده بود، ۱۱،۵۰۰ دلار قیمت دارد. با نرخ کنونی دلار در ایران، قیمت این توالت به ۴۶۰ میلیون تومان می‌رسد.
یک شرکت کننده در نمایشگاه CES۲۰۲۳ مشغول توسعه ایربادی است که با فشردن فک می تواند پخش موسیقی را کنترل کند و قرار است قابلیت های بیشتری به آن بیفزاید.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ