مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ در ۱۲ نقطه از کشور با حضور ۷۸۰ هنرمند برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازاریابی در نمایشگاه‌های گردشگری، تخصصی است که در ایران متولی فعالی ندارد مگر بخش خصوصی که بتواند با هزینه خودش تبلیغ جاذبه‌های ایران را انجام دهد تا شاید بازارش بعد از چند سال رونق بگیرد.
مدیرکل گردشگری داخلی از برگزاری جلسه کمیته سیاست‌گذاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و گفت: هفدهمین دوره این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می شود.
معاون گردشگری کشور گفت: برنامه داریم در نمایشگاه‌های گردشگری عربستان شرکت کنیم. فعالان گردشگری آن کشور را نیز به تهران دعوت کرده و تفاهمنامه گردشگری دو کشور را فعال کنیم.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دست گیلان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و فرش نفیس در موزه مردم شناسی رشت خبر داد و گفت: استقبال مردم از نمایشگاه‌های صنایع در گیلان کم نظیر است.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت:حضور در نمایشگاه‌های خارجی یکی از درخواست‌های ما است و خوشبختانه در نمایشگاه روسیه اولین قدم برای حضور بوم‌گردی‌ها برداشته شد.
وزیر کشور ضمن بازدید از سالن صنایع دستی نمایشگاه اکسپوی تهران؛ برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بهترین فرصت برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان اصیل و گمنام عرصه صنایع دستی دانست.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌های نوروزی استان سه میلیارد تومان صنایع دستی فروختند، گفت: سفال، سرامیک، چوب، چرم و دست بافته‌ها بیشترین متقاضی را داشت.
برپایی نمایشگاههای صنایع دستی، تغییر ساعت کاری موزه ها، تحلیل عملکرد پژوهشگاه میراث فرهنگی و اجرای طرح بهینه سازی مصرف گاز هتلها ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:جمعا 116 کسب و کار متشکل از 2 هزار و 600 نفر محصولات خود را در نمایشگاه زنان و تولید ملی عرضه می‌کنند.
خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT) فراخوان حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کنیا را منتشر کرد.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه اجرای برنامه‌های نوروز خوانی به عنوان یکی از آیین‌های کهن نوروزی مازندران مانند سال‌های گذشته در دستور کار است، ادامه داد: این مراسم در نوروزگاه‌ها به همراه برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ۲۲ شهرستان انجام خواهد شد.
​همزمان با چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از طرح جامع «پتروصاد پلاس» بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش  با حضور عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیران و فعالان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در این نمایشگاه رونمایی شد.
«شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
گفته می‌شود این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری در جهان است. نمایشگاه CES امسال فناوری‌هایی را برجسته می‌سازد که توانایی حل برخی از فوری‌ترین چالش‌های جهانی را دارند.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی می‌تواند سیگنال‌های مثبتی به بازار دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری انتظار می‌رود تا نمایشگاه‌های معنوی در محلات ایجاد کند.
رئیس اتاق اصناف ایران از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنفی، به صورت کوتاه مدت، برای صنوف مختلف و به صورت چرخشی در فضای تجاری مترو خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف تأمین سوغات زائران برپا شده است.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
هم‌زمان با هفته دولت، نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
نکته قابل تامل اما، تاریخ مصوباتی است که امروز منتشر شده و امضای معاون اول رئیس جمهور ذیل آن‌ها به چشم می‌خورد، در حالی که تاریخ مندرج در بالای آنها، دوازدهم اردیبهشت ماه است؛ مصوباتی که ظاهرا دوشنبه هفته قبل مهیای ابلاغ شده، ولی امروز ابلاغ شده اند تا این گونه به نظر برسد که مانع یا موانعی بر سر راه ابلاغشان وجود داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ