رئیس اتاق اصناف ایران از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنفی، به صورت کوتاه مدت، برای صنوف مختلف و به صورت چرخشی در فضای تجاری مترو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ویرجین گلکتیک برای دومین بار ماموریت تجاری موفقیت آمیز به فضا انجام داد و ۶ نفر را به مرز فضا برد.
استارلب یک ایستگاه فضایی تجاری است که جانشین ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد شد. این سرمایه‌گذاری مشترک به رهبری ایالات متحده، شرکای کلاس جهانی را در حوزه فضایی گردهم می‌آورد و درعین‌حال با حفظ منافع، آمریکا و اروپا را در اکتشاف فضایی بیشتر متحد می‌کند.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
قرار است اسپیس ایکس امروز (۲۶ جولای به وقت آمریکا) بزرگترین ماهواره ارتباطی تجاری جهان را به فضا ببرد. اندازه ماهواره مذکور پس از پرتاب ۴۰تا۵۰متر خواهد بود.
لحظه هولناکی تصادف خودرو با یک مرکز اداری تجاری که فضای پر آرامشی را می‌گذراند ببینید.
لحظه هولناکی تصادف خودرو با یک مرکز اداری تجاری که فضای پر آرامشی را می‌گذراند ببینید.
وزیر امور خارجه در آستانه عزیمت سفیر ایران به استرالیا بر توسعه فضای تعامل و همکاری بین دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی و تجاری تاکید کرد.
شرکت ویرجین گالاکتیک  نخستین ماموریت تجاری خود را روز گذشته با موفقیت انجام داد و ۴ مسافر را با هواپیمای فضایی خود به زیر مدار زمین برد.
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
ادعا می‌شود که نوآ ۲، واقع‌گرایی آموزش‌ها، پژوهش‌ها و تعامل اجتماعی چندنفره را در فضای واقعیت مجازی افزایش می‌دهد. تصور کنید با یک همکار تجاری در آن سوی دنیا دست می‌دهید و احساس می‌کنید که او دست شما را فشار می‌دهد.
ادعا می‌شود که نوآ ۲، واقع‌گرایی آموزش‌ها، پژوهش‌ها و تعامل اجتماعی چندنفره را در فضای واقعیت مجازی افزایش می‌دهد. تصور کنید با یک همکار تجاری در آن سوی دنیا دست می‌دهید و احساس می‌کنید که او دست شما را فشار می‌دهد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که بخش صنعت کشور بیش از دو برابر رشد اقتصاد کشور، رشد داشته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که تجاری سازی و تبدیل شدن به صادر کننده خدمات فضایی می تواند رشد و پیشرفت در صنعت فضایی کشور را تسریع کند.
وزارت صنعت، معدن و تجارت ادعای برخی در فضای مجازی مبنی بر اعطای مجوز انحصاری واردات خودرو به ۶ شرکت را تکذیب کرد.
سرهنگ پاشایی درباره آموزش‌های مجازی اظهار می‌کند: ما در فضای مجازی آموزش موارد خلاف ساخت سلاح و مهمات و وسایل محترقه و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داشتیم که تعدادی در این زمینه دستگیر شدند، ولی برخی از آن‌ها خارج از مرز هستند. آن‌ها اقدام به دایر کردن یک صفحه یا کانال می‌کنند و از آنجا فعل مجرمانه خود را انجام می‌دهند. بعضی وقت‌ها اهداف‌شان تجاری و کلاهبرداری است و بعضی وقت‌ها لطمه زدن به امنیت کشور و بی‌اعتبارکردن کشور است.
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کار‌های کشور از فضای مجازی و اینستاگرام به عنوان مکمل تبلیغاتی استفاده می‌کنند و این گونه نیست که همه فروش آن‌ها از طریق آن‌ها باشد، فقط ۳ درصد از فروش کسب و کار‌ها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کارهای کشور از فضای مجازی و اینستاگرام استفاده می‌کنند و اینگونه نیست که همه فروش آنها از طریق آنها باشد، فقط سه درصد از فروش کسب و کارها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
کمیسیون تجارت فدرال آمریکا از جریمه فروشگاه آنلاین دریزلی و مدیرعامل آن به علت نشت اطلاعات ۲.۵ میلیون کاربر در فضای مجازی خبر داد.
اصفهان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در این استان به کمتر از ۵ رسیده، گفت: نیرویی در بین فعالان کارگری بخش تولید اصفهان امسال تعدیل نشد.
طبق گزارش جدید صندوق جهانی حیات وحش جمعیت گونه‌های وحشی از دهه ۱۹۷۰ میلادی به طور متوسط ۶۹ درصد کاهش یافته است. و این تا حد زیادی به دلیل نیازهای تولید مواد غذایی است: ماهیگیری تجاری در دریا، جنگل‌زدایی در خشکی به منظور ایجاد فضا برای چرای گاوها و تولید روغن پالم و محصولات خوراک دام.
آذری جهرمی نوشت: بنده با همه همین تجاربی که شما می‌گویید عرض می‌کنم: «این مسیر تعامل با فضای مجازی قطعا غلط است، آزموده را آزمودن خطاست».
اسپیس ایکس ۳۴ ماهواره استارلینک را همراه یک ماهواره ارتباطی تجاری عظیم با موشک فالکون۹ به فضا فرستاد و چند رکورد جدید از جمله چهاردهمین فرود یک بوستر را ثبت کرد.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: همکاری ما با روسیه راهبردی است و در حوزه‌های تجاری، انرژی و هوا و فضا همکاری داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ