عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که تکرار مفاهیم مربوط به دموکراسی و حقوق بشر از سوی کشورهای غربی با هدف توجیه جنگ افروزی‌های این کشورها در سراسر جهان صورت می‌گیرد.
هیات ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند، در عرصه آگاهی و اطلاعات، نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود که می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران، مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور کرد.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای تاکید کرد: عدم اجرای معاهده و عدم تأمین حقابه هیرمند از سوی افغانستان و صدور بیانیه‌های سیاسی بدون اقدام عملی، به هیچ وجه قابل قبول نیست.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: تمام شرایط را برای تیم بسکتبال‌مان فراهم کردیم و دیگر بحث نتیجه و مسائل فنی به مربی و بازیکنان باز می‌گردد و بهانه‌ای برای عدم حمایت وجود ندارد.
مسکو با صدور بیانیه‌ای تند عدم صدور روادید برای تیم خبرنگاران روسی برای شرکت در اجلاس سازمان ملل را مصداق نقض آزادی‌ بیان در مهد دموکراسی ادعایی از سوی واشنگتن دانست.
بعد از تساوی بدون گل بارسا مقابل ختافه مارک آندره تراشتگن، صحبتهای سرمربی‌اش درباره خشک بودن چمن ورزشگاه را تکمیل کرد و گفت چمن بلند ورزشگاه ختافه باعث ناکامی بارسا شده است.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
وزارت آموزش و پرورش در خصوص حجاب و عفاف بیانیه‌ای صادر کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:مطمئن باشید نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.
باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتشار بیانیه‌ای به تصمیم باشگاه تراکتور برای عدم سفر به مسجد سلیمان و بازی با نفت واکنش نشان داد.
سازمان لیگ برتر روز گذشته طی بیانیه‌ای بابت عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبر اولتیماتوم داد.
سازمان لیگ برتر روز گذشته طی بیانیه‌ای بابت عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبر اولتیماتوم داد.
به نظر می‌رسد که قطعی اینترنت در ساعات برگزاری کنکور تنها راه‌حل وزارت علوم برای جلوگیری از تقلب در حوزه‌های برگزاری آزمون است. اما این قطعی اینترنت شاید در زمینه تقلب مفید باشد، اما زندگی و معیشت دیگر افراد جامعه را برای دو روز مختل خواهد کرد.
فرمانده کل انتظامی گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه‌های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.
در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا جدال با آمریکا مرور خاطرات آخرین دیدار با این حریف به یک بازیکن خوش قلب و فقید منتهی شد؛ زنده یاد مهرداد میناوند.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.
‎مرسلیم نوشت: بانوان مبارز و ‎پاکدامن از ارکان پیروزى نظام مقدس ما بوده و هستند. کسانى که امروز می‌خواهند با ابزار ترویج فحشا و لاابالی‌گرى باعث اختلاف‌افکنى و آبروریزى و تضعیف کشور شوند، بزودى مفتضح خواهند شد.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد و خواستار روشنگری و شفاف سازی فدراسیون شد.
ضارب ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شد. متهم ۲۵ ساله‌ای که مقابل میز قاضی صلواتی ایستاده بود، در برابر همه سوال‌ها فقط میگفت «نمی‌دانم». بعضی‌ها معتقدند این مدل پاسخ‌دهی به سوالات، ترفند این فرد برای استفاده از بهانه‌هایی همچون «عدم هوشیاری در زمان ارتکاب جرم» است.
«ماجرای شفافیت» از روزی شروع شد که در زمان مجلس گذشته، برخی افراد خارج مجلس بر شفافیت رای نمایندگان مجلس تاکید داشتند و گفتند باید این امر هرچه سریعتر انجام شود و عدم شفافیت رای نمایندگان را بهانه‌ای برای حمله به نمایندگان مجلس قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ