بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ساعت آفتابی کمیاب قرون وسطایی که تقریباً به اندازه یک قوطی کبریت است در شهر قدیمی ماربورگ آلمان کشف شد.
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی گفت: دولت به کمک شهرداری بیاید و مشکلات شهر آفتاب را برطرف کند.
رئیس شورای شهر تهران در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب گفت: وزیر صمت چشمان خود را نسبت به وقایع باز کند و کمتر مردم را اذیت کند.
نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم توجه متولیان نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب گفت: متاسفانه این مطالبه بر حق مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بهره‌مندی مناسب از نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ماجرای توافق برای واگذاری 400 هکتار زمین جهت ساخت استادیوم اختصاصی استقلال را تأیید کرد.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت تفریحات «امتک» در نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد. این نمایشگاه تا جمعه چهاردهم بهمن دایر می‌باشد.
بعد از ۶۵ روز زندگی بدون آفتاب، شهر یوتکیاجویک در منطقه آلاسکا بالاخره روز دوشنبه خورشید را دید.
این کار همیشگی یحیی است. او می‌گوید: «روزی ۲ تا ۳ مرتبه فلکه‌های تهرانپارس را زیرپا می‌گذارم و گونی‌ام را پر و تا خیابان اتحاد می‌آیم و آن را خالی می‌کنم.» یحیی، از کودکان کوره‌پزخانه‌های ورامین است و صبح‌ها به جای رفتن به مدرسه همراه پدر و برادرش از کف خیابان‌های شرقی پایتخت سردر می‌آورد و غروب آفتاب با تنی خسته راه خانه را پیش می‌گیرد. امروز با این تن نحیف ۶۰کیلو زباله برای فروش آورده است و در آخر حساب و کتاب‌ها هم حدود۲۵۰هزارتومان عایدش می‌شود.
بزرگ‌ترین ساعت آفتابی جهان است؛ برجی با ۹ قرن قدمت که دقت بی‌نظیر آن در محاسبه زمان نشان می‌دهد ایرانی‌ها تا چه اندازه حساب گذر زمان را نگه می‌داشتند. برج طغرل در شهر ری که در زمان سلجوقیان بنا شد، هنوز هم مثل ساعت کار می‌کند و اگر طرز کار آن را بدانید، از دقت آن در محاسبه زمان شگفت‌زده خواهید شد.
شهردار تهران با بیان اینکه مجموعه شهر آفتاب می‌توانیم زیرساخت‌هایی درباره شهرک سینمایی به صورت مشترک ایجاد کنیم، گفت: در خیابان سی تیر هم موزه عروسک و سینمای کودک و نوجوان می‌توان ایجاد کرد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو، ایستگاه مترو میدان آزادی پرترددترین و ایستگاه شهر آفتاب خلوت‌ترین ایستگاه‌های مترو تهران هستند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فروش ضایعات شهرداری برای اولین بار در بورس کالا خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر بهترین مرکز برای برگزاری نمایشگاه‌ها شهر آفتاب است.
نمایشگاه شهرآفتاب با اینکه هنوز تا تکمیل شدن سالن‌های نمایشگاهی اش راه طولانی در پیش دارد، اما سعی می‌کند در صنعت نمایشگاهی حرفی برای گفتن داشته باشد و از سایر رقبا عقب نماند و حالا نیز خیز برداشته تا در ماراتن برگزاری نمایشگاه کتاب سال آینده بتواند میزبان میلیون‌ها بازدید‌کننده باشد.
پنچ شنبه ۲۸ مهر ، اولین مینی ون اینرودز مسافربر تکمیل و بلافاصله راهی نمایشگاه خدمات و حمل نقل شهری در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.
باستان شناسان در جریان حفاری در شهر آیزانوی یک ساعت آفتابی مرمری را پیدا کردند که قدمت آن به دوران روم می‌رسد.
اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ ۲۹ شهریور الی اول مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با رویکرد پیشبرد صنعت فوتبال کشور برگزار خواهد شد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هزینه هنگفت ساخت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب امروزه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان است از بیت المال صرف شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا اگر دولت آمادگی داشته باشند بخشی از سهام مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را خریداری کنند تا مجموعه جدیدی در شهر تهران ایجاد شود.
عدم حضور وزیر صمت در نمایشگاه خودرو که از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در شهر نمایشگاهی آفتاب برگزار شده بود، باعث این گمانه‌زنی شد که وی انزوا گزیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ