مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرمشهر - نماینده مردم خرمشهر در مجلس از تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب این شهرستان خبر داد.
نکته جالب‌تر در این زمینه مربوط به وقتی است که قیمت این بازیکنان در مارکت جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ همین حالا در لیگ برتر ایران ۱۲ بازیکن هستند که ارزش آن‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. پذیرش اینکه چنین بازیکنانی حاضر هستند با رقم ۱۵ میلیارد تومان قرارداد ببندند، واقعا عجیب و غریب است.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در ۳۷ رویداد برگزار شده، ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع منعقد شده است.
افزایش قیمت خوراک به ۷ هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت‌های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می‌گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت‌ها ۱۰۰ میلیارد ریزش کرده و ۵۲ همت خسارت به صنایع وارد می‌شود.
طبق مصوبه مجلس، سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
یک تاجر سعودی برای گرفتن عکس سلفی همزمان با مسی و رونالدو هزینه نجومی کرد.
کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲ به ازای هر پست تبلیغاتی، ۲.۵ میلیون دلار به دست آورد، بالاتر از مسی با ۱.۸ میلیون دلار برای هر پست و ویرات کوهلی بازیکن کریکت هند با ۱میلیون دلار.
دبیر انجمن بتن آماده با بیان این‌که سهم تراک میکسرها از آلودگی هوای تهران نیم درصد است، گفت:‌ طی تعطیلی ۱۰ روزهکارخانه‌های تولید بتن آماده در تهران ۱۰۰ میلیارد تومان به این صنعت ضرر وارد شد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:پیشنهاد ما برای بودجه سال ۱۴۰۲ تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای شورای عالی است.
شاهپور علایی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مدیریت بحران برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد و گفت: از این میزان ۱۵ میلیارد تومان به جنوب کرمان اختصاص دارد.
شیراز - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری فارس اختصاص یافته است.
هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «۱۶» قانون بودجه ۱۴۰۱ نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!
کارشناسان اقتصادی درخصوص غیرشفاف بودن قاعده شورای پول‌واعتبار و اینکه تداوم انتشار این فهرست با حذف اطلاعات تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیارد تومان، کمک چندانی به شفافیت اقتصادی نمی‌کند، دلایلی را برشمرده‌اند. برخی تحلیل‌ها بیانگر این است که انتشار فهرست ناقص تسهیلات و تعهدات کلان، به ابهام بیشتر در این زمینه می‌انجامد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: طلب ثبت شده ما در دولت ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است و حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان اسناد و مدارکی از محل عوارض شهرسازی و سایر دستگاه ها وجود دارد.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی اعلام کرد: تنها اسامی بدهکاران بانکی در سقف تعیین شده مصوبه شورای پول و اعتبار منتشر می‌شود.
مشاور امور اجتماعی وزیر نفت ضمن تشریح اعتبارهای اختصاص داده‌شده برای استان خوزستان، گفت: اکنون در این استان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح های مسئولیت اجتماعی در حال اجرا است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارائه ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات داوطلبانه به مددجویان از سوی مراکز نیکوکاری در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
میامی- سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه ۱۱ روستای این شهرستان گاز ندارند، گفت: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی، پنج روستای پل ابریشم در نیمه دوم سال جاری گاز رسانی می‌شوند.
سیل اخیر یکهزار تن ماهی در ۵۴ مزرعه شهرستان الیگودرز را از بین برد که با احتساب مزارع فصلی، این میزان تلفات به حدود یکهزار و ۷۰۰ تن می‌رسد.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ