«شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفته به عنوان یک سند در مراودات تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از مباحث رایج قضایی کشور است که ضوابط حقوقی متعددی دارد.
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات به تشریح ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر در اربعین ۱۴۰۲ پرداخت.
در مورد هواپیمای A380، شرکت ایرباس از طراحی‌های متنوعی برای تزئین هواپیما استفاده می‌کند که برخی از آن‌ها شامل طرح‌های هنری، نقوش بومی و نشان‌های هواپیمایی کشورهای خریدار است.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه رییس فدراسیون به اهمیت رده های پایه باعث افزایش انگیزه ما و کشتی‌گیران شده است.
سوپر لیگ والیبال سال 1401 ایران با قهرمانی شهداب، همراه با حاشیه‌های جذاب و برگزاری مراسم اختتامیه باشکوه به پایان رسید.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
هجمه انتقادات به افزایش درآمدهای مالیاتی دولت در بودجه سال ۱۴۰۲ در حالی مطرح می‌شود که هنوز برخی از درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه لحاظ نشده است.
ماساژ روزانه نوزاد، فایده‌های طولانی‌مدت بر سلامت جسم و آرامش روان او دارد و بهترین روش برای برقراری ارتباط غیرکلامی عمیق با نوزاد و رفع بی‌قراری اوست. پس این فرصت را از دست ندهید.
هافبک نروژی آرسنال بعد از باز کردن دروازه حریف، یک شادی جالب انجام داد.
مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت با تشریح صفر تا صد اقدام‌های وزارت نفت برای اجرای قانون هوای پاک گفت: هم‌اکنون در همه کلانشهرهای کشور بنزین و گازوئیل یورو ۴ و ۵ توزیع می‌شود.
گل دوم ژاپن به اسپانیا در شرایطی به ثمر رسید که پذیرفتن آن توسط داور و به کمک VAR حسابی جنجال به پا کرد.
وب سایت آنالیز توتال فوتبال با بررسی دقیق تیم ملی ایران، به نقاط و ضعف تیم کی‌روش پرداخته است.
۶ سال از اجرای طرح مهارت آموزی سربازان گذشته است، حالا این طرح به مرحله پرداخت وام ۴ میلیاردی، ایجاد کارگاه‌های همجوار و حتی بخشودن اضافه خدمت سربازان دارای مهارت رسیده است.
۶ سال از اجرای طرح مهارت آموزی سربازان گذشته است، حالا این طرح به مرحله پرداخت وام ۴ میلیاردی، ایجاد کارگاه‌های همجوار و حتی بخشودن اضافه خدمت سربازان دارای مهارت رسیده است.
صفر تا صد وصول یا برگشت چک بر اساس قانون جدید
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت آغاز هفته فراجا عملکرد سالانه پلیس را تشریح کرد.
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر میشود که برای حل این چالش افزایش ساعت طرح ترافیک و برنامه ریزی هایی مدون شده است.
مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با اربعین در روز شنبه (۲۶ شهریورماه) در تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم تمهیداتی از سوی نهادها، ارگان‌ها و ... در نظر گرفته شده است.
دو روز از آغاز به کار رسمی گشت‌های ویژه پلیس گذشته و می‌توان گفت اکثر مردم این خودروهای جدید پلیس که سبز پررنگ هستند را در خیابان‌ها دیده‌اند، سوال این است که ماموریت اصلی این گشت‌ها چیست؟
رئیس سازمان اورژانس کشور، آخرین اقدامات این سازمان برای ماموریت اربعین را تشریح کرد.
شرکت لوسید از تولید خودروی برقی سدان لوکسی خبر داده که ایر سفایر نام دارد و دارای موتور سه‌گانه ۱۲۰۰ اسب بخاری است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ