مراسم چهارشنبه سوری بعضا با حوادثی همراه است و در این بین، بیشترین آسیب ها به سمت چشم ها نشانه می رود و باعث می شود برخی از هموطنان؛ نتوانند آمدن بهار و سال نو را ببینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نوع بندپای باستانی که ۲۵۰ میلیون سال قبل منقرض شده است، چشم‌هایی عجیب داشته که درک ساختار و کارکرد آن‌ها هنوز برای دانشمندان یک معمای حل نشده است.
در حاشیه مسابقات پهلوانک ها، عکس های بزرگ قهرمانان المپیک که در سالن هفتم تیر نصب شده، توجه کشتی گیران خردسال را به خود جلب کرد.
به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌‎شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.
راه های پیشگیری از ناخنک چشم
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. استفاده بیش از حد از ماهیچه‌های چشم، زمانی که روی صفحه تمرکز کرده ایم، باعث سردرد می شود.
این پزشک متخصص با بیان اینکه حتما افراد از محلول هایی که همزمان با لنز تجویز می شود استفاده کنند گفت: لنز را درون محلول نگهداری بگذارند و به عمر مفید لنز هم توجه داشته باشند چرا که لنز ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و باید حتما تعویض گردند.
در افشاگری های اخیر شبکه Rai 3 ردپای اینترمیلان و باشگاههای دیگر سری آ نیز در پرونده کالچوپولی به چشم می خورد.
بازیکنان نفت مسجد سلیمان بدون دریافتی به استقبال سال جدید می روند.
رقابت های باشگاه های تهران در دهه 60 پر بود از بازیکنان با کیفیت، فوتبالیست هایی که نوع بازی آنها چشم نواز بود
رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیلی ندارد سازمان ورزش به این سوله‌ها به چشم ورزشگاه نگاه کند باید به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
علیرضا بیرانوند باور ندارد که مقاومت او و هم تیمی‌هایش در دقیقه 94 شکسته شده است.
لیست نامزدهای برتری ورزشکاران سال 1401 در حالی منتشر شده که اسامی هادی چوپان و مهدی طارمی نیز در آن به چشم می‌خورد.
مصدومیت عارف غلامی و محمد حسین مردامند و هم چنین اخراج سیاوش یزدانی از ترکیب موجب شد تا این بار ریکاردو ساپینتو از یک بازیکن نام آشنا در قبل خط دفاعی استفاده کند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که کی یف انتظار دارد که متحدان غربی آن درباره ارسال تانک به این کشور زودتر تصمیم گیری نمایند.
یک تیم تحقیقاتی از مدل‌سازی رایانه‌ای برای بررسی تاثیر تغییرات آب و هوایی بر انتشار و توزیع گرده‌های برخی گیاهان استفاده کرده و گفته است که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۵۰ میزان گرده‌ها افزایش زیادی داشته باشد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.
با وجود بهبود روند درآمدی خودروسازان و افزایش تیراژ، ساختار مالی حاکم بر زنجیره تامین خودروسازی با چالش های جدی تری روبرو شده و چشم انداز روشنی برای ماه های پایان سال مشاهده نمی شود.
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.
شرکتی اسکاتلندی یک طیف سنج خارق العاده ابداع کرده که خارج ایستگاه فضایی بین المللی داده هایی را جمع آوری می کند که چشم انداز گرمایش و سرمایش زمین را گسترش می دهد.
مهمترین نبرد ورزشی سال ایران دوباره فرا رسیده است، حسن یزدانی در برابر تیلور گل کشتی های بلگراد را برگزار خواهند کرد.
بایرن مونیخ در سال های اخیر و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آمار خیره کننده ای به ثبت رسانده است.
توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.
«تنها یک سال پس از خروج آمریکا از افغانستان، این کشور عملا تصویری تیره و تاریک را از خود نشان می دهد. در این چهارچوب جدای از مردم افغانستان و رنج هایی که می کشند، خطر توسعه تروریسم مهمترین تهدیدی است که اکنون افغانستان با آن مواجه است. نباید فراموش کرد که کشورهای غربی و مخصوصا آمریکا اکنون بدون چشم و گوش در افغانستان هستند و همین مساله می‌تواند تهدیدات تروریستی گسترده ای را برای آن ها در ماه ها و سال های آتی به همراه داشته باشد».
فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان و همچنین واردآمدن خسارات مالی هنگفت به تعدادی از مردم دیار خون‌گرم آبادان آن‌قدر دلخراش و بهت‌انگیز بود که قلم و کلام در بیان کامل ابعاد گوناگون این فاجعه عاجز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ