توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.
علیرضا حقیقی معتقد است کلین شیت حاصل عملکرد همه اعضای تیم است و دستاوردی برای دروازه‌بان محسوب نمی‌شود.
آیت الله سید احمد علم الهدی، در سخنانی به مناسبت روز خبرنگار گفته است: تا کنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده‌ام، چراکه معتقدم رسانه اگر در محدودیت قرار گیرد نمی‌توان ادعای آزادی کرد.
رئیس جمهور برزیل، درادامه روند دلارزدایی در سطح جهان، بار دیگر خواستار کنار گذاشتن دلار در معاملات بین المللی شد.
سادیو مانه که دیروز رسما به النصر پیوست دقایقی پیش برای اولین بار با این تیم تمرین کرد و با استقبال بازیکنان این تیم عربستانی مواجه شد.
بایرن در دیداری مهیج و تماشایی 4-3 لیورپول را شکست داد. قرمزهای آنفیلد هر بار پیش افتادند ولی بایرن کار را برابر کرد و در دقایق پایانی گل برتری را زد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای اولین بار بعد از پایان فصل گذشته در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه بسیار زیادی به جذب رافینیا دارد و امیدوار است این بار بتواند با او همکاری کند.
کارلوس هرناندز و پاکو خمس در تونل ورزشگاه یادگارامام بایکدیگر خوش و بش کردند.
لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ امروز دوشنبه برای اولین بار پس از پارگی رباط صلیبی زانوی راست خود هنگام بازی برای فرانسه در جام جهانی، با توپ تمرین کرد.
توماس توخل امروز در حالی برای اولین بار روی نیمکت بایرن مونیخ می نشیند که با دغدغه های متعددی روبرو است.
حسن چنارانی گفت: دولت سعی کرد تا بار تسهیلات تکلیفی را از نظام بانکداری قرض الحسنه برداشته شد تا بتوانند با سهولت بیشتری به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
حسن چنارانی گفت: دولت سعی کرد تا بار تسهیلات تکلیفی را از نظام بانکداری قرض الحسنه برداشته شد تا بتوانند با سهولت بیشتری به مردم تسهیلات پرداخت کنند.
باز هم ریکاردو ساپینتو در متن یک جنجال دیگر؛ جنجالی که شاید بتوان گفت او این بار نقش کمتری در آن داشت.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
دو تیم آرژانتین و اروگوئه برای راحتی بازیکنان در برنامه غذایی‌شان، 900 کیلوگرم گوشت با خودشان به قطر بردند.
سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا عنوان کرد، به این دلیل که بار کاری روی او زیاد بوده است فراموش کرده شماره ورزشکار را به محل مسابقات بیاورد.
رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
فرمانده کل ارتش گفت: تاریخ گواه است که پیشینیان ما با تمام توان و با توکل به خدا بار سنگین مسئولیت خطیر پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را برعهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس از آن سربلند بیرون آمدند.
با ادامه خلأ در عرصه سیاسی در عراق و عدم وجود راه حلی روشن برای خروج از تونل تاریک اختلافات میان جریان های سیاسی این کشور، مصطفی الکاظمی بار دیگر خواستار برگزاری گفتگوهای ملی شد.
چلسی در دیدار خانگی برابر وستهم، با دو بار گلزنی در دقایق پایانی، 1-2 به برتری دست یافت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیرشرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تمام معابر پایتخت بار صبحگاهی نسبتاً سنگین ولی در حال حرکت و روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ