در حاشیه مسابقات پهلوانک ها، عکس های بزرگ قهرمانان المپیک که در سالن هفتم تیر نصب شده، توجه کشتی گیران خردسال را به خود جلب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استیون جرارد، سرمربی الاتفاق عربستان، به خرید محمد صلاح، ستاره لیورپول ابراز علاقه کرد.
شکل مکعبی، اندازۀ کوچک، سرعت بالا، سم خطرناک و تعداد چشم‌های این جانور، آن را به یکی از عجیب‌ترین گونه‌های تازه‌شناخته‌شده تبدیل کرده است.
جذب قطعی محمد نادری باعث تکمیل لیست پرستاره تراکتور برای بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد.
بحث درباره جذب یک بازیکن در پست مهاجم برای پرسپوليس همچنان ادامه دارد.
بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در کویت مورد نظر سرمربی تیم امید قرار گرفته و به همین خاطر راهی ترکیه شد.
گادوین منشا با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.
گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست بینایی چشم کودک فلسطینی را گرفت تا برگ دیگری در کارنامه ضدحقوق بشری صهیونیست‌ها ثبت شود.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
عبدالله ویسی از انگیزه های زیادی برای درخشش در مقابل تیم سابق خود برخوردار است.
پزشکان معمولاً به بیماران مبتلا به فشار خون بالا توصیه می‌کنند که سبک زندگی خود را تغییر داده و مصرف نمک را کم کنند و وزنشان را کاهش دهند و برای آن‌ها دارو‌های کاهش فشار خون تجویز می‌کنند. با این حال، حدود یک سوم از بیماران با فشار خون بالا، با وجود این مراقبت‌ها، همچنان قادر به کنترل فشار خون خود نیستند.
محمد خوش‌چهره گفت: وقتی می‌دانید فلان شخص خوب نیست، چرا آن را وزیر می‌گذارید؟ حتی آن زمان آقای احمدی نژاد گفت که از وزرا میثاق گرفته است. بنده گفتم آیا میثاقی گرفته شده که خراب کاری نشود، این چه فایده‌ای دارد؟ که هیچ جوابی برای گفتن نداشت.
لحظه به لحظه و دقیقه به دقیقه، آمار مراجعه به اینترنت و استفاده از آن در سراسر دنیا در حال افزایش، و چهره این شبکه جهانی در حال تغییر است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه
عثمان بوکاری بازیکن تیم ملی غنا پس از باز کردن دروازه پرتغال، شادی خاص رونالدو را به نمایش گذاشت.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی، این روزها به خاطر توانایی‌های منحصر به فردش مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران اروپایی قرار گرفته است.
گاردین در ادامه نوشت: میزان کامل جراحاتی که به رشدی وارد شده بود، تا کنون مشخص نبود. اما اندرو وایلی، مدیربرنامه او در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس شرح داد که این حمله تا چه اندازه جدی بوده و زندگی او را دگرگون کرده است.
مدیر برنامه «سلمان رشدی» تایید کرد که طی حمله به او در نیویورک، یک چشم او کور شد و سلمان رشدی قادر به استفاده از یک دستش هم نیست.
مدیربرنامه «سلمان رشدی» تأیید کرد که نویسنده کتاب موهن «آیات شیطانی»، بینایی یک چشم و قدرت یک دست خود را از دست داده است.
رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
نویسنده کتاب موهون «آیات شیطانی» که دیروز در نیوریوک هدف سوءقصد قرار گرفته بود، باوجود ساعت‌ها جراحی، قدرت تکلم خود را از دست داده و با دستگاه تنفس مصنوعی نفس می‌کشد.
یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با ارسال نامه‌ای به تمامی واحدهای تولیدکننده مواد اولیه گفت: کل تولیدها باید در بورس کالا عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ