مصدومیت عارف غلامی و محمد حسین مردامند و هم چنین اخراج سیاوش یزدانی از ترکیب موجب شد تا این بار ریکاردو ساپینتو از یک بازیکن نام آشنا در قبل خط دفاعی استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین به زودی به سیستم های رباتیک و پلتفرم های هوشمند اجازه می دهد تا سرویس های نگهداری برای تلسکوپ رادیویی (FAST) را فراهم کنند.
جلسه نقد و بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در حسینیه هنر با حضور کارشناسان اقتصادی برگزار شد.
ستاره های ملی پوش بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات از امروز در تمرینات حضور خواهند یافت.
در حاشیه مسابقات پهلوانک ها، عکس های بزرگ قهرمانان المپیک که در سالن هفتم تیر نصب شده، توجه کشتی گیران خردسال را به خود جلب کرد.
به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌‎شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.
راه های پیشگیری از ناخنک چشم
عبدالله ویسی از انگیزه های زیادی برای درخشش در مقابل تیم سابق خود برخوردار است.
بازیکنان نفت مسجد سلیمان بدون دریافتی به استقبال سال جدید می روند.
علیرضا بیرانوند باور ندارد که مقاومت او و هم تیمی‌هایش در دقیقه 94 شکسته شده است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که کی یف انتظار دارد که متحدان غربی آن درباره ارسال تانک به این کشور زودتر تصمیم گیری نمایند.
یک فوق تخصص بیماری های قرنیه، در خصوص خشکی چشم، توضیحاتی ارائه داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.
محققان روشی برای توسعه بافت چشم از سلول های بنیادی با کمک چاپ ۳ بعدی یافته اند. به گفته آنها این روش به دستاوردهای نوینی در درمان طیف وسیعی از بیماری های دژنراتیو چشم کمک می کند.
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که رفته رفته تکلیف تیم های مدعی قهرمانی در حال مشخص شدن است.
در ادامه ناکامی تیم های آفریقایی در قطر این بار کامرون در کسب پیروزی برابرسوییس ناکام ماند.
لئو مسی در آخرین رویداد جام جهانی خود انگیزه های زیادی برای موفقیت دارد و رکوردهای بزرگی را در مسیرِ قطر، پیش روی خود می بیند.
وندال های آثار هنری اعتراض شأن را به وضعیت موجود در جهان بر سر تابلوهای گران قیمت موزه‌ای خالی می‌کنند و با تلاش برای تخریب این آثار تصور می‌کنند؛ حرف شأن شنیده می‌شود.
بایرن مونیخ در سال های اخیر و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آمار خیره کننده ای به ثبت رسانده است.
کاشت مو یا به اصطلاح پیوند مو روندی که امروزه در دنیا به عنوان راه حل دائمی درمان طاسی یا کم پشتی از آن یاد می شود. در کشور ما هم کاشت مو توسط متخصصین با تجربه با پیشرفت های چشم گیری روبه رو شده که جدا از پاسخگویی به نیاز هم وطنان باعث جذب متقاضی از سایر کشور های جهان نیز شده است.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد درمان های مقرون به صرفه برای بیماری‌های چشم با استفاده از افزودنی تصویرگر سه‌بعدی ممکن شد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.
مدیرعامل آبفای چهارمحال‌و‌بختیاری، بارندگی شدید و وقوع سیلاب در شهرستان کوهرنگ در روز‌های اخیر را عامل گل‌آلودشدن چشمه کوهرنگ دانست؛ چشمه‌ای که منبع تأمین آب شرب شهرکرد و شهر‌های اطراف است: «این گل‌آلودی باعث شد این چشمه از مدار مصرف خارج شود و تأمین آب شرب شهرکرد به مرز بحران برسد؛ بحرانی که مسئولان با وارد مدار کردن چاه‌های کشاورزی، شهرداری و... در‌صدد مرتفع‌کردن آن هستند. تعداد ۳۲ حلقه چاه از قبل فعال بود که در‌حال‌حاضر نیز فعال هستند و سه حلقه چاه جدید نیز از فرودگاه و شهرداری وارد مدار شده است».
با تصویب طرح صیانت از باغ های کن مشکلات متعددی برای شهروندان این منطقه ایجاد شده و آنها امیدوارند با تصویب طرح جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری، این مشکل بر طرف شود.
فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان و همچنین واردآمدن خسارات مالی هنگفت به تعدادی از مردم دیار خون‌گرم آبادان آن‌قدر دلخراش و بهت‌انگیز بود که قلم و کلام در بیان کامل ابعاد گوناگون این فاجعه عاجز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ