علیرضا بیرانوند باور ندارد که مقاومت او و هم تیمی‌هایش در دقیقه 94 شکسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان و اعضای تیم لیورپول از جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو پس از بازی با ساوتهمپتون قدردانی کردند.
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. استفاده بیش از حد از ماهیچه‌های چشم، زمانی که روی صفحه تمرکز کرده ایم، باعث سردرد می شود.
ماهی مرکب چشم چپ «cockeye» در عمقی از آب زندگی می‌کند که منطقه مرزی نامیده می‌شود. این موجود بین دو جهان شناور است و برای زندگی در هر دو جهان سازگار شده است.
نامزد کریستیانو رونالدو قرارداد تجاری جدیدی با یکی از کمپانی‌های عربستانی منعقد کرده است.
کیلیان امباپه امشب یک گل تر و تمیز برای تیم پاریس به ثمر رساند؛ گلی که به یک لطف یک آمار و ارقام تاریخی، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران، سرانجام در هفته نوزدهم، اولین گل خود را به ثمر رساند.
گوجی بری حاوی آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. آنتی اکسیدان‌ها به دلیل ویژگی‌هایی نظیر تقویت دستگاه ایمنی و توانایی خود در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب رسان و ایجاد کننده التهاب شناخته شده اند.
مصدومیت عارف غلامی و محمد حسین مردامند و هم چنین اخراج سیاوش یزدانی از ترکیب موجب شد تا این بار ریکاردو ساپینتو از یک بازیکن نام آشنا در قبل خط دفاعی استفاده کند.
محققان اخیرا با استفاده از تکنولوژی دیجیتالی، چهره جمجمه‌ای ۹ هزار ساله را بازسازی کردند که در نزدیکی شهر باستانی جریکو، با صدف‌هایی فرو رفته در جای چشم‌هایش پیدا شد.
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
اریک بایناما در مصاف با صنعت نفت آبادان که یک بازی سخت برای گل‌گهر بود، توانست با شوت از راه دور خود نتیجه را تغییر دهد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.
امیلیانو مارتینز در انجام کارهای عجیب و غریب هر روز رکوردهای خودش را جابجا می‌کند.
انگلیسی‌ها از اخراج نشدن تئو هرناندز بعد از خطای منجر به پنالتی روی میسون مونت عصبانی هستند.
اسلولوریس جمع اضداد است. این موجود با اینکه زیباست و چشمانی درشت دارد، اما بسیار سمی و بداخلاق بوده و موجودی است بالقوه کشنده. تنها نخستی سان (یکی از راسته‌های پستانداران) سمی جهان؛ این موجود که بدنش از خز پوشیده شده و در شب حرکت می‌کند، در جنگل‌های بارانی جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند.
سرمربی تیم ملی مراکش از روی یک صفحه مانیتور غول پیکر، دستورات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل کرد.
داور سرشناس فوتبال تصمیم گرفت قرنیه چشم فرزند مرحومش به دو بیمار نیازمند اهدا شود.
حمید استیلی از رفتار فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ و پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به او انتقاد کرد.
پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.
توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام، با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.
توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.
مرد بی رحم همچنان در حالی که گلوله در سلاح گیر کرده بود باز هم آن را مسلح کرد و مقابل چشمان وحشت زده کودکان، قفسه سینه زن جوان را هدف گرفت و دو گلوله دیگر به پیکر زن جوان شلیک کرد.
تصویری از فرانکی دی‌یونگ در شب دیدار بارسا مقابل پوماس در جام خوان گامپر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ