مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که کی یف انتظار دارد که متحدان غربی آن درباره ارسال تانک به این کشور زودتر تصمیم گیری نمایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت «روس انرژی اتم» اعلام کرده است که اوکراین ۱۰ بار در روز با هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تلاش می‌کند.
مأمور پیشین اطلاعات مخفی انگلیس می‌گوید دولت کنونی اوکراین به علت پول‌شویی و کلاهبرداری تسلیحاتی، بزرگترین پدیده جنایی قرن حاضر است.
نظامی سابق آمریکا با اشاره به تلفات و خسارت اخیر ارتش اوکراین به دولتمردادن کی‌یف توصیه کرد برای ازدست‌ندادن بیشتر خاکشان جنگ را متوقف کنند.
کی‌یف مدعی شد که نیروهای ارتش اوکراین روستای «یورژین» در منطقه دونتسک را از روسیه پس گرفته‌اند.
نخست‌وزیر اوکراین تهدید کرد که در صورت حضور روسیه و بلاروس در المپیک آنها این بازی‌ها را تحریم می‌کنند.
اوکراین: اگر روسیه باشد، ۳۵ کشور المپیک را تحریم می‌کنند
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که آموزش اولین خلبانان اوکراینی تا تابستان سال آینده به طول خواهد انجامید.
مرکز ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین مدعی شد که نیروهای این کشور در «نووا کاخوفکا» یک مرکز فرماندهی روسیه را هدف قرار داده‌اند!
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که ارتش این کشور هنوز گزارش‌ها درباره حمله نیروهای کی‌یف به منطقه خرسون(تحت کنترل روسیه) را تایید نکرده است.
سرویس امنیت اوکراین امروز ادعا کرد که موفق به بازداشت زن تبعه روس شده است که قصد ترور رئیس‌جمهور این کشور را داشت.
معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به حمله امروز(دوشنبه) کی‌یف به مسکو، به طور غیرمستقیم مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را به حمله تلافی‌جویانه تهدید کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رویکرد غرب در قبال جنایات سازماندهی اوکراین علیه روس‌ها، سکوت است.
نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که کشورهای غربی بر جنایاتی که اوکراین در دونباس انجام داده، چشم بسته‌اند.
رؤسای جمهور اوکراین و فرانسه در خصوص وضعیت مناطق درگیری به صورت تلفنی رایزنی کردند.
ارتش اوکراین یک پهپاد جدید کامیکازه را بر روی یک برج نظارت تصویری حرارتی Murom-P روسیه در بلگورود آزمایش کرد. این پهپاد با سرعت بالا مستقیماً به برج اصابت کرد و منفجر شد. این برج‌ها به خاطر شخصیت اربابان حلقه‌ها «چشم سائورون» نامیده می‌شوند.
اوکراین تا ماه مه اکثر موشک‌های ضد هوایی خود را تمام خواهد کرد. کی یف در مواجهه با چشم انداز برتری هوایی روسیه، ماه هاست که از غرب درخواست سامانه‌های دفاع هوایی بیشتری را کرده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا ویدئوهای جنگ اوکراین را با «تخریب صدها مکانی» مقایسه کرد که او در دوران فعالیتش در حوزه ساخت و ساز به چشم دیده بود و گفت که در آن روزها «یک ساختمان هم سر پا نبود.»
نخستین سالروز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
نخستین سال‌روز بحران اوکراین در حالی فرارسیده که افق روشنی برای برون‌رفت از آن به چشم نمی‌خورد؛ بحرانی که آمریکا به دلایل چندگانه، تمایلی چندانی به پایان آن ندارد.
در برهه‌ای که افق روشنی برای برون رفت از بحران اوکراین و بحران انرژی به چشم نمی‌خورد، انتظار روزهای سخت‌تر برای شهروندان قاره‌ای که لقب «مرفه» و «سبز» را یدک می‌کشیدند، محتمل است.
پلیس جمهوری چک از تحویل بسته‌های مشکوک به سفارت اوکراین در پراگ و کنسولگری این کشور در شهر برنو خبر داد که در یکی از آنها «پوست و بافت زنده حیوانات» کشف شده است.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد آمریکا با چشم پوشی از اقدامات اوکراین همچنان به پمپاژ سلاح به این کشور ادامه می دهد.
جنگ در اوکراین همزمان جهان را با بحران غلات روبرو کرده است؛ اوکراین که به سبد نان اروپا مشهور بوده اکنون طبق گزارش منتشره برخی نهادهای این کشور ، آسیب جدی در این زمینه دیده است.
گوترش افزود: امروز، چشم انداز درگیری هسته ای بار دیگر قوت گرفته است. حمله روسیه به اوکراین به ما یادآوری می کند که در هر زمان، فقط چند دقیقه تا نابودی احتمالی فاصله داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ