فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به توفیقات چشمگیر مرزبانان در کشف داروهای قاچاق و موادمخدر گفت: مرزبانان کشورمان از ابتدای سال تاکنون بیش یک هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا کشته‌شدن اتباع افغانستانی در مرز‌های ایران را تکذیب کرد.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای خراسان رضوی مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف ۱۶۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات‌های جداگانه شدند.
جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از استان هرمزگان از تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ۱۱ تقدیر کرد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است.
زاهدان- بر اثر درگیری مسلحانه مرزبانان غیور ایران اسلامی با طالبان در منطقه عمومی زابل، یک نفر از مرزبانان شهید و دو نفر مجروح شدند.
درگیری مسلحانه‌ای بین نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در مرز نیمروز در منطقه «ماککی ولسوالی» صورت گرفت.
پنج نفر از مدافعان وطن در جریان مقابله با گروه‌های تروریسیتی به شهادت رسیدند اما کسانی که روزهای اخیر دایعه‌دار حمایت از مظلومان بوده‌اند، جان باختن مظلومانه این جوانان را نادیده گرفتند.
پنج نفر از مدافعان وطن در جریان مقابله با گروه‌های تروریسیتی به شهادت رسیدند اما کسانی که روزهای اخیر دایعه‌دار حمایت از مظلومان بوده‌اند، جان باختن مظلومانه این جوانان را نادیده گرفتند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت مرزبانان در هنگ مرزی سراوان گفت: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.
جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع شهادت مرزبانان در سراوان از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.
زاهدان- یک‌مرزبان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در زابل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مقامات جمهوری آذربایجان امروز در بیانیه ای از شلیک نیروهای ارمنستان به سوی مرزبان این کشور خبر دادند؛ ادعایی که ایروان آن را رد کرده است.
نیروهای طالبان با مرزبانان پاکستانی در منطقه‌ «اده انگور» نزدیک خط دیورند درگیر شدند.
درگیری و تیراندازی مرزبانان ایران با نیرو‌های مرزبانی طالبان در اطراف پل "میلک" تلفات جانی نداشت.
ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: در جریان درگیری امروز میان مرزبانان پاکستان و طالبان، ۶ نفر کشته و ۱۷ تَن زخمی شدند.
فرمانده مرزبانی گفت: مرزبانان ۲ کشور ایران و عراق در اوج هماهنگی‌های مرزی مصمم هستند با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی برخود قاطع کنند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در درگیری با اشرار مسلح، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و هلاکت یک شرور، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۸۵ تیر جنگی مربوطه و ۱۱ جلد شناسنامه و سه عدد کارت ملی به مشخصات متفاوت کشف کردند.
اسلامشهر- رئیس جمهور با تاکید بر حفظ اعتقادات، باورها و سرمایه‌های فرهنگی گفت: مرزبانان فرهنگی وظیفه صیانت از فرهنگ را به درستی انجام دهند .
تایباد ـ فرمانده هنگ مرزی شهرستان تایباد گفت: مرزبانان تایبادی در جلوگیری از خروج سوخت در شش ماهه ابتدایی امسال ۳۰ برابر نسبت به سال قبل کشفیات داشتند.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد.
یکی از ۲ کوله‌بر زخمی توسط بالگرد به بیمارستان شهرستان پاوه منتقل شده و دیگری به دلیل کم بودن شدت جراحت به صورت سرپایی مداوا شده است.
فرمانده مرزبانی فراجا نسبت به بازگشایی معابر بیشتر در مرزها با همکاری و مساعدت مسئولان مرزبانی کشور عراق خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا نسبت به بازگشایی معبر بیشتری با مسئولین مرزی عراق صحبت کرد که مسئولان مرزبانی کشور عراق نیز در این زمینه قول مساعدت و همکاری را دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ