رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیلی ندارد سازمان ورزش به این سوله‌ها به چشم ورزشگاه نگاه کند باید به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور سابق فوتبال از تمامی فعالیت‌های مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد.
بازیکن تیم های پایه پرسپولیس با عقد قراردادی رسمی به جمع بزرگسالان این باشگاه پیوست.
نخستین مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی به ریاست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و حضور اعضای مجمع در مرکز همایش های منطقه آزاد کیش برگزار شد.
پس از تجزیه و تحلیل تقریبا 70 نمونه مشخص شد علیرغم آن که سنگ های رسوبی شیل اطراف فسیل ‌ها با خوشه‌ های میکروسکوپی از کریستال‌ های پیریت پر شده بود طبق گفته ها این کانی‌ های فسفاته با کلسیت زرد هستند که منبع درخشش طلایی فسیل‌ها بودند.
درگذشت بازیکن 21 ساله شهدای بابلسر در زمین فوتبال در شرایطی اتفاق افتاده که اعضای این تیم مثل اکثر لیگ دویی‌ها تست‌های پزشکی نداده‌اند.
رئیس سازمان فضایی با تاکید بر اینکه حوزه اقتصاد فضا جزو لاینفک برنامه ۱۰ ساله فضایی است، گفت: در این برنامه جایگاه ویژه‌ای برای حمایت از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان این حوزه دیده ایم.
رقابت های انتخابی برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در بازی های آسیایی در حالی برگزار می شود که یک بازیکن ۱۳ ساله هم در میان شرکت کنندگان حضور دارد.
رئیس انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد با افزایش جامعه تحت پوشش این انجمن، لیگ یوگا هر ساله در کشور برگزار خواهد شد.
ابوالفضل جمعه‌پور، ورزشکار رشته وزنه‌برداری به دلیل دوپینگ، ۴ سال از تمامی فعالیت های ورزشی محروم شد.
رئیس انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد با افزایش جامعه تحت پوشش این انجمن، لیگ یوگا هر ساله در کشور برگزار خواهد شد.
جمعی از خانواده های فلسطینی با برگزاری تجمعی خواستار تحویل پیکر شهدا از سوی رژیم صهیونیستی به آنها شدند.
بارسلونا در سال 2022 در شبکه های اجتماعی از هر باشکاه دیگری موفق تر عمل کرده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهردار تهران دستور در اختیار قرار گرفتن تمامی سوله‌های ستاد بحران برای انجام فعالیت‌های ورزشی را صادر کرده است.
آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
برخی چهره های نامدار و مدال آوران بزرگسالان جهان در قالب تیم کشتی آزاد و فرنگی امید ایران به رقابت های جهانی اعزام می شوند.
برقراری بیمه هنرمندان صنایع دستی و راهنمایان گردشگری، توجه به صنایع دستی در ابلاغیه کلی سیاست های برنامه ششم و تهیه دستورالعمل اکوکمپها از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
شیراز - تیم مازندران با پیروزی بر تیم گلستان قهرمان رقابت های والیبال زیر ۱۶ سال کشور شد.
تولاییان با تشریح موفقیت های شرکت ذوب آهن با محوریت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا معتقد است تلاش ۶ ساله ذوب آهنی‌ها نیمی از تولید محصولات را ارزش افزا و صنعتی کرده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش‌های رزمی بعد از وقفه ۱۰ ساله، نشان دهنده عزم آموزش و پرورش در شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی است.
محققان کشور به بررسی فلور مخمری نمونه های سنتی کفیر استانهای کشور پرداخته و به سویه های مخمری با پتانسیل پروبیوتیکی از نمونه های سنتی کفیر بر پایه شیر تولیدی استانهای مختلف کشور دست یافتند.
مرگ عجیب پسر نوجوان با اسلحه بادی
کنایه توهین آمیز محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به پولادگر و حمایت از علیرضا دبیر بعد از حواشی مجمع دیروز سوژه رسانه‌ها شده است. بنا: ممنون آقای دبیر که با آدم های کوتوله می جنگی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ