اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائرانی که در پیاده روی اربعین حسینی حضور پیدا کرده اند برای جلوگیری از ابتلاء به سردرد باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران پیاده روی اربعین حسینی بیشترین مواجهه را با گرما دارند و برای پیشگیری از گرمازدگی در پیاده روی اربعین باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده‌روی اربعین را فرابگیرند.
برای کاهش احتمال ابتلا به سینوزیت یا تسکین علائم اولیه سینوزیت، تخلیه مجرای بینی و پاک نگه داشتن آن‌ها مهم است. یکی از راه‌های انجام این کار نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز است، زیرا هیدراتاسیون مناسب به نازک و شل نگه داشتن مخاط کمک می‌کند.
دانشمندان معتقدند رگ‌های خونی در گلو و دهان و عصب سه‌قلو نقش مهمی در احساس تیر کشیدن سر در سردرد بستنی دارند. اما هنوز درباره اینکه کدامیک از آن‌ها نقش اصلی را در این مورد به عهده دارند، به توافق نرسیده‌اند.
اگر خون دماغ شدید سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید، این کار از جاری‌شدن خون به عقب و ورود خون به داخل گلو جلوگیری می‌کند.
دستجردی گفت: یکی از راه‌های مهم برای پیشگیری از آلزایمر، ورزش فکری و تمرین کردن هست، ولی کسی که علائم آلزایمر دارد دیگر توصیه به تمرین فکری نمی‌کنیم، چون دیگر فایده‌ای ندارد و یک بار روحی شدید برای او دارد، طوریکه اضطراب، استرس و افسردگی فرد را شدید می‌کند.
معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بعد از پیگیری های متعدد مسئولان عالی رتبه ایران، برای نخستین بار طرف عراقی برای اجرای راه آهن شلمچه-بصره بودجه و برنامه زمان بندی مشخص کرده است.
سردار بندی اسدی فر با بیان اینکه پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است از راه اندازی قرارگاه نوروزی خبر داد.
مسابقات سه وزن سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف با راهیابی چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابتها پیگیری شد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
از رایج‌ترین راه‌های ابتلا به این بیماری در سراسر جهان، انتقال از مادر به نوزاد هنگام زایمان است. این بیماری درصورتی که درمان نشود باعث آسیب کبدی، سرطان و مرگ می‌شود.
هاری نوعی عفونت ویروسی دستگاه اعصاب مرکزی است که قابل انتقال بین حیوان و انسان بوده و معمولا به واسطه گزش حیوان هار به انسان منتقل می‌شود؛ این بیماری کشنده است و در نتیجه باید راه‌های تشخیص و درمان آن را بدانیم.
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: یکی از راه‌های مهم برای پیشگیری از آلزایمر، ورزش فکری و تمرین کردن است، اما برای فردی که علائم آلزایمر دارد توصیه به تمرین فکری نمی‌کنیم، چون فایده ندارد.
تبریز- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی اعلام کرد: منابع آب های زیرزمینی منطقه راه Hهن تبریز واقع در غرب این شهر آلودگی نفتی دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت مسکن در بافت های فرسوده طی فرآیند ساخت و ساز نهضت ملی مسکن با جدیت پیگیری می شود .
رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در صورت مسمومیت فرد با گازمونوکسید کربن، سریعا باید مصدوم از محیط خارج و با اورژانس تماس گرفته شود، تاکید کرد: در اقدامات بعدی علائم حیاتی مصدوم کنترل و از باز بودن راه‌های هوایی فرد اطمینان حاصل و از دادن هرگونه مواد محرک و استفراغ آور به بیمار اکیدا خودداری شود.
راه و شهرسازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این وزارت خانه به منظور جذب اعتبارات با سازمان برنامه و بودجه تعامل لازم را دارد و پیگیری های لازم در حال انجام است.
کارشناس مبارزه با بیماری‌های واگیر شهرستان عسلویه روز یکشنبه ۱۰ مهر به مناسبت روز جهانی هاری اظهار کرد: این ویروس در انسان و سایر پستانداران خونگرم قابلیت رشد و تکثیر دارد، متأسفانه باید گفت در صورت ابتلای فرد به ویروس هاری، مرگ او طی چند روز پس از شروع اولین علائم آن قطعی است.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر درباره علائم و راه های پیشگیری از وبا توضیحاتی داد.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پیگیری احیای معافیت های مالیاتی مناطق آزاد و همچنین راه اندازی بانک و بورس بین الملل در مناطق آزاد خبر داد.
نکته بسیار مهم در پیشگیری از کمبود آب در بدن، شناسایی علائم کم آب شدن بدن است، بیشتر افراد با تکیه بر حس تشنگی، نیاز خود به دریافت آب را برآورد می‌کنند درحالی‌که تشنگی شاخص مناسبی از نیاز بدن به آب و مایعات نیست.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ