نوشهر- آوازه گردشگری نوشهر از دور خوش است و این صنعت پرجاذبه به دلیل ضعف مدیریتی، بی برنامگی و گرفتارشدن در روزمرگی ها از همه جا رانده و در زمستان سوزان، قندیل بسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون گردشگری کشور گفت: در حال حاضر ۴۰ میز تخصصی در حوزه گردشگری داریم و میز گردشگری هنر می‌تواند حلقه اتصال گردشگری و صنایع‌دستی باشد.
گردشگری مذهبی و زیارتی بخش قابل توجهی از سفرهای افراد را شامل می‌شود که البته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه شکل امروزی سفرها چیزی جز خستگی برای مسافر ایرانی در پی ندارد گفت:ما از گردشگری نه تنها به خوبی استفاده نمی‌کنیم بلکه از آن بد استفاده می‌کنیم.
نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند 1400 برابر با 7.6 درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال 1401 به 3.9 درصد رسید که نشان دهنده کاهش 3.6 درصدی است.
آب و هوا، غذا‌های خوش طعم و عطر محلی، آداب و رسوم مردم و همچنین، بازار‌های قدیمی در این شهر، در کنار دیگر دیدنی‌های جذاب و زیبا، بر جذابیت سفر به اردبیل افزوده است. وجود موزه‌های متنوع و خانه‌های تاریخی در اردبیل، بخشی از فرهنگ و تمدن مردم این سرزمین را نشان می‌دهد.
یزد- رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد با اشاره به تمرکز بر پنج محله از بافت تاریخی جهانی یزد گفت: ظرفیت‌های گردشگری ۲۲ محله تاریخی این شهر مغفول مانده است.
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه در ایران هنوز متولی گردشگری سلامت و پزشکی نداریم، گفت: افرادی که برای درمان به ایران می آیند بیمار بین المللی‌اند و گردشگر سلامت نیستند.
وزیر میراث فرهنگی گفت: گردشگری سلامت ایران در جهان جایگاه برجسته ای دارد و ما حتی در میان برخی از کشورها جزو اولین‌ها هستیم.
رئیس شورای سیاستگذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی از وزارت بهداشت خواست تا در این وزارتخانه معاونت گردشگری سلامت ایجاد شود.
چابهار-گردشگری دریایی به دلیل نیاز به زیرساخت‌های ویژه و تا حدودی ناشناخته بودن آن برای مردم و مسئولان، مورد غفلت بسیار بوده،اما مسئولان اعلام کرده اند این بخش در سواحل مکران رونق می گیرد .
معاون گردشگری کشور و رئیس کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان در خصوص راه‌های گسترش همکاری‌های گردشگری به گفتگو پرداختند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برنامه‌ریزی همه‌جانبه تمامی نهادهای دولتی اصفهان برای توسعه گردشگری میان کشور چین و شهر تاریخی اصفهان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: این کافه رستوران‌ها در مناطق گردشگری سی سنگان، سیترا و سیاهرود این شهرستان فعالیت داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: این کافه رستوران‌ها در مناطق گردشگری سی سنگان، سیترا و سیاهرود این شهرستان فعالیت داشتند.
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ـ بافق گفت: تا امروز بیش از ۸۵۰۰نفر از مسافران نوروزی از پیت معدنی چغارت بازدید کرده اند.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
وزیر کشور بیان داشت:گردشگری بزرگترین رسانه برای کشور است و باید این موضوع را تقویت کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی ایران‌هراسی را یکی از شیوه‌های دشمن برای مقابله با ظرفیت‌های گردشگری ایران بیان داشت و گفت: گردشگری حلال مزیت کشورهای اسلامی است.
بندرعباس- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اهمیت گردشگری ورزشی گفت: گردشگری ورزشی یکی از مهم‌ترین شاخه‌های گردشگری است که ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی ۹۰ درصد آسیب دید.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی 90 درصد آسیب دید.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی ۵۰ درصد آسیب دید.
گرگان- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان گفت: گردشگری گلستان از فقدان آموزش و نظارت رنج می‌برد که باید با تعامل و هم‌افزایی جوامع گردشگری این دو ضعف را جبران کنیم.
یک کارشناس اقتصادی با اشاربه اینکه در اقتصاد گردشگری فقط به موضوع هوایی و درمانی رسیدیم که در این مقوله هم در دنیا جایگاهی نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ