مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ـ بافق گفت: تا امروز بیش از ۸۵۰۰نفر از مسافران نوروزی از پیت معدنی چغارت بازدید کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون گردشگری کشور گفت: در حال حاضر ۴۰ میز تخصصی در حوزه گردشگری داریم و میز گردشگری هنر می‌تواند حلقه اتصال گردشگری و صنایع‌دستی باشد.
گردشگری مذهبی و زیارتی بخش قابل توجهی از سفرهای افراد را شامل می‌شود که البته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وزیر میراث فرهنگی گفت: گردشگری سلامت ایران در جهان جایگاه برجسته ای دارد و ما حتی در میان برخی از کشورها جزو اولین‌ها هستیم.
اصفهان- کارشناس ثبت طبیعی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان درباره موافقت با صدور مجوز معدن جدید در محدود کوه چرخه نطنز توضیح داد.
معاون گردشگری کشور و رئیس کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان در خصوص راه‌های گسترش همکاری‌های گردشگری به گفتگو پرداختند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برنامه‌ریزی همه‌جانبه تمامی نهادهای دولتی اصفهان برای توسعه گردشگری میان کشور چین و شهر تاریخی اصفهان خبر داد.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم تا تعدادی سوداگر مصالح و مواد معدنی در روستاهای هدف گردشگری بخواهند این فضاها را تخریب کنند.
شهرستان رامسر به علت برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل، دریا، کوه، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم، هتل جدید، کاخ موزه و آب‌های گرم معدنی از دیرباز به عنوان عروس شهر‌های ایران مطرح بوده و به همین خاطر سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر است.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
نوشهر- آوازه گردشگری نوشهر از دور خوش است و این صنعت پرجاذبه به دلیل ضعف مدیریتی، بی برنامگی و گرفتارشدن در روزمرگی ها از همه جا رانده و در زمستان سوزان، قندیل بسته است.
وزیر کشور بیان داشت:گردشگری بزرگترین رسانه برای کشور است و باید این موضوع را تقویت کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی ایران‌هراسی را یکی از شیوه‌های دشمن برای مقابله با ظرفیت‌های گردشگری ایران بیان داشت و گفت: گردشگری حلال مزیت کشورهای اسلامی است.
مرتضی سالاری از آمادگی بنادرغرب استان برای ایجاد پایانه‌های ترانزیتی خودرو،گردشگری دریایی و ترمینال‌های مکانیزه مواد معدنی و واگذاری بنادر کوچک در قالب قرارداد BOT توسط سرمایه‌گذاران خبر داد
رئیس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برای رونق اقتصادباید روی اقتصاد و جذابیت های دریا در بخش های باری، مسافری و گردشگری متمرکز شد.
بندرعباس- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اهمیت گردشگری ورزشی گفت: گردشگری ورزشی یکی از مهم‌ترین شاخه‌های گردشگری است که ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی ۹۰ درصد آسیب دید.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی 90 درصد آسیب دید.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی ۵۰ درصد آسیب دید.
رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته، اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران از اجرای طرح همیار گردشگری برای استفاده از ظرفیت نوجوانان در کشور خبر داد.
گرگان- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان گفت: گردشگری گلستان از فقدان آموزش و نظارت رنج می‌برد که باید با تعامل و هم‌افزایی جوامع گردشگری این دو ضعف را جبران کنیم.
رئیس ستاد خدمات سفر از استان‌های معین و همجوار خراسان‌رضوی خواست تا برای مانور خدمت‌رسانی به مسافران تعطیلات ماه صفر آمادگی کامل و تمرکز بر نظارت تأسیسات گردشگری استان‌ ها داشته باشند.
معاون گردشگری استان تهران از برگزاری نشست آموزشی معدن، هنر و گردشگری با همکاری سازمان نظام مهندسی ایران خبر داد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاربه اینکه در اقتصاد گردشگری فقط به موضوع هوایی و درمانی رسیدیم که در این مقوله هم در دنیا جایگاهی نداریم.
نیروی انتظامی نیز پس از تأیید صلاحیت وسیله‌های نقلیه از سوی کارگروه (شامل نمایندگان پلیس راهور فراجا، وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ صنعت، معدن و تجارت؛ ورزش و جوانان، سازمان حفاظت از محیط زیست)، پلاک تاریخی (پلاک قابل تردد) و سند مالکیت برای این دسته از وسیله‌های نقلیه صادر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ