گرگان- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان گفت: گردشگری گلستان از فقدان آموزش و نظارت رنج می‌برد که باید با تعامل و هم‌افزایی جوامع گردشگری این دو ضعف را جبران کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیراز- مدیر کل فرهنگی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: پنج اثر تاریخی و فرهنگی شیراز در فهرست آثار ملی ثبت شد.
انزلی - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی استان، گفت: سواحل گیلان در بخش گردشگری و ورزشی بسیار مستعد است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با تشریح وضعیت اعتبارات مرمت و کاوش‌های باستان‌شناسی این استان، گفت: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و از لحاظ غنای آثار تاریخی در کشور شاخص است و پنج اثر جهانی دارد، اما استان ناشناخته‌ای است و بودجه آن در حوزه ثبت آثار خیلی کم است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس آزاد شد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
رییس پلیس راه استان قزوین گفت: متاسفانه این حادثه ۲ کشته و ۲۵ زخمی برجای گذاشت که مجروحان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: نمایشگاه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنایع‌دستی و گردشگری پرور، «یک عصر یک فرهنگ» در سمنان دایر شد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برنامه‌ریزی همه‌جانبه تمامی نهادهای دولتی اصفهان برای توسعه گردشگری میان کشور چین و شهر تاریخی اصفهان خبر داد.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش‌تر آمار کلی موزه‌ها، محوطه‌ها و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی را تا یازدهم فروردین‌ماه، نزدیک به شش میلیون نفر اعلام کرده بود که بر این اساس، به ترتیب سایت‌موزه تخت جمشید، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، کاخ‌موزه چهلستون، قلعه‌موزه فلک‌الافلاک و مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ گلستان بیشترین بازدید‌ها را داشته‌اند. همچنین براساس گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، شمار بازدیدکنندگان آرامگاه حافظ بالاتر از تخت جمشید قرار داشته است.
تورهای گردشگری از مقصد تهران به شهرستان‌های استان در طول ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار می شود.
گرگان- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: عملیات عمرانی و اجرایی طرح گردشگری محدوده ۲۲ هکتاری جزیره آشوراده به سبب نداشتن مجوزهای قانونی، تا زمان تحصیل مجوز متوقف شده است.
رئیس انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان تهران از راهنمایان به‌عنوان افراد تأثیرگذار در صنعت گردشگری نام برد و گفت: راهنمایان گردشگری در حقیقت دیپلمات‌های فرهنگی این صنعت به حساب می‌آیند.
زنجان- وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان زنجان جاذبه های گردشگری و قابلیت های فراوانی دارد و شایسته سرمایه گذاری بیشتر است.
رئیس جامعه بومگردی‌های استان بوشهر درباره وضعیتی که برای مسئولان بومگردی‌ها پیش آمده، گفت: برخی اقامتگاه‌های بومگردی، ناچار به فروش اقامتگاه یا برخی تجهیزات‌شان شده‌اند تا بتوانند وام‌ها یا تسهیلاتی که گرفته‌اند را پرداخت کنند. از همه این‌ها گذشته، هربار که برای خرید مواد غذایی برای این اقامتگاه‌ها می‌رویم با افزایش قابل‌توجه قیمت‌ها مواجه می‌شویم.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
لنگرود- استاندار گیلان از تشکیل کارگروه ویژه بخش گردشگری دریا در این استان خبر داد و گفت: در این کارگروه موانع، چالش‌ها و فرصت‌های گردشگری دریا در استان گیلان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی استان محور بودن نمایشگاه گردشگری امسال را مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال بیان کرد و امیدوار است شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
گرگان- در حالی که گردشگری می تواند بازوی توسعه گلستان باشد اما مدیران و کارشناسان بدنه گردشگری استان تعریف درستی از گردشگر نداشته و سند آمایش گردشگری هم در قفسه ادارات خاک می خورد.
تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از بانک آینده
سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان مرکزی
مدیرکل میراث‌فرهنگی تهران گفت: در اولین جلسه کارگروه گردشگری شورای برنامه‌ریزی تهران به ریاست استاندار تهران مصوب شد تا گردشگری کشاورزی با همکاری دستگاه‌های متولی توسعه یابد.
اراک - معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته گردشگری در سال جاری ۴ طرح تاسیسات گردشگری به‌ بهره‌برداری می‌رسد.
معاون گردشگری استان تهران از برگزاری نشست آموزشی معدن، هنر و گردشگری با همکاری سازمان نظام مهندسی ایران خبر داد.
شیراز - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: ۹ اثر طبیعی استان فارس شامل برخی تالاب‌ها و نرگس‌زارها در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ