چابهار-گردشگری دریایی به دلیل نیاز به زیرساخت‌های ویژه و تا حدودی ناشناخته بودن آن برای مردم و مسئولان، مورد غفلت بسیار بوده،اما مسئولان اعلام کرده اند این بخش در سواحل مکران رونق می گیرد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلای تودی طی یک گزارش سالانه، اطلاعات آماری دقیقی درباره آنچه در سال ۱۴۰۱ گذشت را منتشر کرد.
مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.
فراخوان سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با هدف تشویق سازمان‌ها برای خودارزیابی و تبادل تجربیات اعلام شد.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری جایزه ملی تعالی گردشگری گفت: سازمان‌های کوچک و بزرگ صنعت گردشگری ارزیابی می‌شوند تا در نهایت به آنها جایزه ملی تعالی گردشگری اهدا شود.
جلال نصیریان استاد صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن ۸۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.
جلال نصیریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
استاد جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری کشور و پیشبرد پروژه‌های سرمایه‌گذاری، تعداد ۲۷۰۰ موافقت اصولی در سال گذشته صادر شده است.
اردبیل- رئیس مجمع تشکل‌های گردشگری کشور گفت: کرونا در سال‌های گذشته بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان به صنعت هتل‌داری و اقامتگاه‌های کشور آسیب زده است.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
رئیس انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان تهران از راهنمایان به‌عنوان افراد تأثیرگذار در صنعت گردشگری نام برد و گفت: راهنمایان گردشگری در حقیقت دیپلمات‌های فرهنگی این صنعت به حساب می‌آیند.
نوشهر- آوازه گردشگری نوشهر از دور خوش است و این صنعت پرجاذبه به دلیل ضعف مدیریتی، بی برنامگی و گرفتارشدن در روزمرگی ها از همه جا رانده و در زمستان سوزان، قندیل بسته است.
سهم صنعت گردشگری در محل عوارض خروج از کشور براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ تنها ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر تعیین شد.
آستارا- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی از تصویب پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: با تدوین اساسنامه به صورت موثر از سرمایه گذاران حمایت می شود.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا اقدام به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری کرده است.
رئیس انجمن مؤسسات آموزش گردشگری با بیان اینکه لازمه رشد صنعت گردشگری، نگاه پیشران به آن است خطاب به نمایندگان گفت:طرح معافیت مالیاتی در ازای تولید محتوای گردشگری را برای ۵ سال تمدید کنید.
طرح توسعه مانع زدایی از صنعت برق که این روزها به مرحله تصویب نزدیک تر شده، موجب می شود تعرفه برق تاسیسات گردشگری از جمله بوم گردی ها به دلیل صنعتی شدن ۱۰ برابر افزایش پیدا کند.
معاون گردشگری کشور درباره طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مجلس شورای اسلامی گفت که وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به محض اطلاع از این طرح، مکاتبات و رایزنی‌های خود را آغاز کرده است.
عضو هیئت علمی گروه پژوهشی گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: صنعت رویدادها بخش پویا و روبه‌رشدی است که رابطه مستقیمی با گردشگری دارد .
مدیر پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری نجف گفت: هدف اصلی از مشارکت شرکت های ایرانی در پاویون ویژه ایران در نمایشگاه گردشگری نجف، افزایش ورود گردشگران عراقی به سراسر ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ