یزد- رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد با اشاره به تمرکز بر پنج محله از بافت تاریخی جهانی یزد گفت: ظرفیت‌های گردشگری ۲۲ محله تاریخی این شهر مغفول مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وجود ۳۰۰ کیلومتر پهنه آبی و نوار ساحلی در گیلان نه تنها به عنوان یک ظرفیت تجاری دریایی با همسایگان مرزی حاشیه خزر و اوراسیا محسوب می شود بلکه یک فرصت استثنایی در بخش گردشگری دریاپایه است.
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
بجنورد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های متعدد کشاورزی، گردشگری، دامپروری و... در خراسان شمالی گفت: بررسی طرح های نیمه تمام در خراسان شمالی در دستور کار قرار دارد.
معاون گردشگری کشور گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی محل تلاقی سه مأموریت وزارتخانه هستند و این ظرفیت با تولید و انتشار محتوا قابل ارائه و نمایش است.
زاهدان- رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری و اقتصادی در سواحل مکران، توسعه سیستان و بلوچستان را در اولویت برنامه های دولت عنوان کرد.
زاهدان- رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری و اقتصادی در سواحل مکران، توسعه سیستان و بلوچستان را در اولویت برنامه های دولت عنوان کرد.
شادگان- رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت بسیار خوب گردشگری دریایی خوزستان به‌ویژه در تالاب شادگان، به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه این تالاب فرصت یک ماهه داد.
اصفهان- معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تکمیل ظرفیت هتل‌های شهر تاریخی اصفهان تا ۲۹ اسفندماه خبر داد.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همزمان با تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌ها در برخی استان‌ها و شهرها، دبیر ستاد خدمات سفر، شهرهایی را که خلوت‌تر هستند، به عنوان مقصدِ سفر جایگزین و مکمل در نوروز ۱۴۰۲، پیشنهاد کرد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از احتمال افزایش ظرفیت حمل و نقل هوایی خبرداد.
مشهد _ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ظرفیت اقامت نوروزی برای ایام پیش رو در استان نسبت به مدت مشابه یکسال قبل به میزان ۲۶ درصد رشد دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: عید نزدیک است و شهرداری کارهایی که در قاب ایران انجام داد در قاب تهران انجام دهد تا ظرفیت های گردشگری شهر تهران به مسافران شناسانده شود.
وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای استفاده از ظرفیت جام جهانی راهنمایان گردشگری ایران را به قطر اعزام کرده است.
طولانی شدن روند اجرا و احداث پروژه های حوزه راه و توقف آنها در ایستگاه اعتبارات سبب شده تا گیلان با وجود ظرفیت های فراوان نتواند به توسعه و رونق اقتصادی به ویژگی در زمینه گردشگری دست یابد.
رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته، اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران از اجرای طرح همیار گردشگری برای استفاده از ظرفیت نوجوانان در کشور خبر داد.
معاون گردشگری کشور یکی از موارد تفاهمنامه هایی که با دستگاه‌های دیگر امضا شده را استفاده از ظرفیت زمین‌های اطراف فرودگاه‌ها برای ایجاد تأسیسات اقامتی دانست.
معاون گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بالغ بر ۹۰ درصد ظرفیت کلیه واحد‌های اقامتی اعم از زائرسراها، هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و ... همگی تکمیل شده است و مشاهدات و گزارش‌ها حاکی از حرکت ضریب اشغال تا ۱۰۰ درصد دارد، گفت: با وجود رو به تکمیل بودن فضای واحد‌های رسمی اقامتی، مطابق تدابیر اتخاذ شده امکان اسکان زائران در واحد‌های اقامتی اضطراری وجود دارد.
معاون گردشگری گفت: گردشگران برای تردد بیشتر از مترو استفاده می‌کنند. با توسعه اپلیکیشن‌های مرتبط با سفر می‌توانیم اطلاعات مربوط به ظرفیت سیستم حمل و نقل را با سرعت در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
معاون گردشگری گفت: ظرفیت قانونی واگذاری زمین‌ها برای ساخت زائرسراها ایجاد شد و ادارات‌ میراث‌فرهنگی از این ظرفیت برای ارائه خدمات به زوار در سال آینده استفاده کنند.
بوشهر- برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر فرصت خوبی است تا استان‌هایی مثل بوشهر که کمترین فاصله را با این کشور دارند، بتوانند سهمی در این رویداد مهم ایفا کنند.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دو کشتی کروز با مجموع ظرفیت ۳ هزار مسافر به ایران آمده‌اند و فردا می‌خواهم با صاحبان آنها مذاکره کنم.
مشهد _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: طرح مهمان امام رضا (ع) علاوه برتسهیل سفر زائران داخلی، ظرفیت‌ پذیرش برای میزبانی از زائران پاکستانی را نیز دارد.
کشش، ظرفیت و جذابیت‌های فوتبال می‌تواند یک عامل مؤثر در توسعه گردشگری به ویژه در شهرها و استان‌های صاحب فوتبال و باشگاه‌های حرفه ای باشد.
معاون گردشگری کشور با اشاره به اهمیت موضوع سامان‌دهی تعطیلات، بر هم‌افزایی ظرفیت دستگاه‌ها در راستای توزیع زمانی و مکانی سفر تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ