فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: این کافه رستوران‌ها در مناطق گردشگری سی سنگان، سیترا و سیاهرود این شهرستان فعالیت داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
مسئولان انتشارات روزنه از دستور مسئولان نمایشگاه کتاب تهران برای تعطیلی غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب خبر دادند. پیش از این، علیرضا بهشتی شیرازی مدیر انتشارات روزنه، بامداد سه شنبه پنجم اردیبهشت توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
بندرعباس - معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: از اسفند ۱۴۰۱ تا ابتدای اردیبهشت، سه هزار و ۷۷۶ واحد صنفی متخلف در کشور پلمب شد.
به دستور اداره اماکن، یکی از مراکز تجاری تهران روز سه شنبه پنجم اردیبشهت ۱۴۰۲ به دلیل عدم رعایت حجاب و شئونات پلمب شد.
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفته و برخی دیگر پلمب شدند.
این رستوران برای امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران است، اما رستوران را به شخص دیگری اجاره داده است.
رستوران رضا رشیدپور مجری مطرح شبکه سه در جزیره کیش پلمپ شد. پیگیری‌ها حاکی است که علت اصلی پلمب رستوران رضا رشیدپور در جزیره کیش، بی‌حجابی شدید، رقص مختلط، پخش موسیقی‌های غیرمجاز و ... بوده است.
جامعه انجمن‌های حرفه ای اقامتگاه‌های بوم گردی کشور درباره پخش تصاویری از مدیریت بوم گردی در یک سریال تلویزیونی، سهم بوم گردی‌ها و پلمب برخی از این نوع اقامتگاه‌ها در گردشگری واکنش نشان داد.
سرهنگ رضا سبزواری در سخنانی، اظهار داشت: در پی بازدید‌ها و دریافت برخی اخبار و مستندات مبنی بر اینکه یک تالار و یک رستوران شئونات اسلامی و ضوابط و مقررات مربوطه را رعایت نمی‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
روابط عمومی ستادامر به معروف و نهی از منکر، جمعه شب سه مکان کافه رستوران آوریل، غرفه‌ای در باغ مقیطیه و کافه رستوران سی یل به علت تخلفاتی از جمله برگزاری مراسمات مختلط، رقص و موسیقی ناهنجار زنده، مطلبق با شکایات و اعتراض متعدد مردم توسط اداره اماکن پلمب شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: یکی از اماکن تاریخی گردشگری دزفول به دلیل رعایت نشدن شئونات اخلاقی امروز جمعه پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: این کافه رستوران‌ها در مناطق گردشگری سی سنگان، سیترا و سیاهرود این شهرستان فعالیت داشتند.
روابط عمومی دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای آورده است: در پی انتشار فیلم رقص خانم‌های بدون حجاب در این واحد تفریحی که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شد؛ این مرکز تفریحی پلمب شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی منجر به دستگیری ۹۷ نفر و پلمپ ۱۲ شرکت شد.
وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توصیه ما این است که به لحاظ فرهنگی و اجتماعی باید همیشه سلامت لازم در مراکز اقامتی وجود داشته باشد.
رودبار- رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از پلمب سه واحد آلاینده صنعتی با دستور دادستان این شهرستان خبر داد.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سه واحد صنفی متخلف در شهرستان نیشابور با دستور و حکم قضائی پلمب شد.
این مسوول قضایی گفت:واحدهای پلمب شده شامل سه کافی شاپ، یک فست فود و یک واحد نان فانتزی بود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک فروشگاه البسه با فروشندگان کشف حجاب‌کرده خبر داد.
داروخانه کلینیک مشهور ناباروی در شیراز به دلیل تحریک به اعتصاب توسط سازمان اطلاعات سپاه پلمپ شد.
عده‌ای در واکنش به مطلب روزنامه ایران که نوشته بود دایی برای مشتی دلار و یورو شرفش را فروخته به ثروت دایی که تماما حاصل دسترنج خودش بوده، اشاره کردند و در واکنش به اینکه او کاخ‌نشینی است که از درد مردم بی‌اطلاع است انبوهی از کار‌های خیر علی دایی از جمله آزاد کردن زندانیان و پرداخت دیه و ایجاد اشتغال برای جوانان این کشور را یادآور شدند.
در پی حمله موشکی روسیه به یک پمپ بنزین در شهر دنیپرو در جنوب شرق اوکراین دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.
کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ