معاون گردشگری کشور و رئیس کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان در خصوص راه‌های گسترش همکاری‌های گردشگری به گفتگو پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس جمهور گفت: هدف از حضور مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه عراق،‌ جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تبادل گردشگر و توریسم است.
سامر الخلیل بیان کرد: در راستای سند همکاری که در ۱۶ بخش به امضای روسای جمهور دو کشور ایران و سوریه رسیده هم‌اکنون توافقات خوبی در زمینه‌های بانکی، بیمه‌های مشترک، گردشگری و تجارت آزاد، حالت اجرایی به خود گرفته است.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
صدور گواهی استاندارد ۴۰ درصد از هتل‌ها، تهیه ضوابط اختصاصی بافت شیراز، سفرهای جنجالی مصر و فروش بوم گردی‌ها به دلیل ورشکستگی از جمله اخبار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
تلاش برای گسترش روابط گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منطقه آسیا در نشست مشترک منطقه شرق و جنوب آسیا با حضور معاون گردشگری کشور مطرح شد.
جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برای تقویت و توسعه همکاری‌های دوجانبه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری گفت: کشور آذربایجان سخت‌گیری‌های‌ مرزی خود را در همسایگی ایران و سایر کشورها کاهش بدهد تا توسعه بخش‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری فراهم آید.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
«جشن ملی پرچم» فردا همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
تفاهمات همکاری در زمینه مدیریت بحران، گردشگری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، محیط زیست، تجارت بین‌المللی، مالکیت معنوی، کشاورزی، صادرات، بهداشت و درمان، رسانه، ورزش و میراث فرهنگی از جمله اسناد امضا شده میان مقامات جمهوری اسلامی ایران و چین است.
تعدادی از هلدینگ ها و شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در همایش شرکت های برتر ایران در سال 1401 با چند پله صعود نسبت به دوره قبل حائز رتبه‌های برتر شدند.
بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر 1401 در راستای تسهیلات تکلیفی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حدود 3000 فقره تسهیلات به مبلغ 2311 میلیارد و 640 میلیون ریال در بخش‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری پرداخت کرد.
عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
«روز فرهنگی عراق» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با مشارکت رایزن فرهنگی جمهوری عراق در ایران در کوشک باغ هنر این منطقه برگزار خواهد شد.
معاون گردشگری کشور ظرفیت‌های متنوع شهر سمنان را با هدف انتخاب به عنوان عضو اصلی جمهوری اسلامی ایران در ساختار اتحادیه بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم مورد بررسی قرار داد.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در سفرش به تاجیکستان از درخواست مسئولان این کشور برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها خبر داد.
با هدف توسعه ارتباطات فرهنگی ایران و کشورهای اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران و شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام منعقد شد.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، به محل موزه ملی ایران رفت. عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی رئیس جمهور را در این بازدید همراهی کرد.
معاون گردشگری کشور گفت: تعمیق شناخت دو کشور ایران و هند بر اساس توسعه تعاملات گردشگری با پیشنهاد تشکیل بسته عملیاتی هدفمند متشکل از اقدامات اجرایی بخش دولتی و خصوصی در دستور کار قرار دارد.
بانک گردشگری به عنوان یک بانک خصوصی از سال گذشته تاکنون در راستای تسهیلات تکلیفی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بالغ بر 6800 فقره تسهیلات به مبلغ حدود 4800 میلیارد ریال در بخش های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری پرداخت کرده است.
دومین نشست کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه با موضوع لغو روادید برای سفر گردشگران گروهی دو کشور برگزار و پروتکل یا صورتجلسه این کمیته امضا شد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان طی اطلاعیه ای به هموطنان که قصد سفر به این کشور دارند هشدار داد ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از طریق آژانس های گردشگری برای تور وارنا مختص استفاده در این شهر و در محدوده های در نظر گرفته شده است و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ