معاون گردشگری کشور گفت: در حال حاضر ۴۰ میز تخصصی در حوزه گردشگری داریم و میز گردشگری هنر می‌تواند حلقه اتصال گردشگری و صنایع‌دستی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
در دومین روز از هفته قوه قضاییه میز خدمت مسئولان قضایی در محل برگزار نماز جمعه تهران و سراسر کشور برگزار شد.
رشت- سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بررسی و ارزیابی چالش‌های پیش روی بناهای تاریخی واگذار شده در دستور کار قرار گرفت.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: ایران ضمن این که سیاست خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می‌کند، هیچ‌گاه فرآیندهای دیپلماتیک با هدف رفع تحریم‌ها را ترک نکرده است.
مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی گفت: میز اقتصادی قزاقستان در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده که در رفع موانع تجاری بین دو کشور موثر بوده است.
میز گردشگری دسترس پذیر ویژه معلولان کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری دارای غرفه بود تا فعالیت های خود را تشریح کند در این میان مسئولان کشور نیز با حضور در این غرفه برنامه‌هایی ارائه دادند
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از برپایی میزهای پاسخگویی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران از برپایی میز خدمت بنیاد شهید به مناسبت دهه فجر خبر داد.
مدیر اجرایی پاراتور در یکی از انجمن‌های معلولان گفت: میزهای گردشگری دسترس پذیر برپا شده تا شرایط سفر معلولان را در حضور نمایندگان اصناف گردشگری بررسی کنیم.
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
در تهران خیابان سی تیر یکی از بهترین مکان‌های گردشگری برای افرادی است که علاقه به غذا دارند. این خیابان پر از غذا‌های متنوع و فست‌فود‌های خوشمزه است که می‌توان این غذا‌ها را از دکه‌های رنگی سیار تهیه کرد و در پیاده‌رو‌هایی که در آن‌ها میز و صندلی چیده شده است میل کرد.
دبیر میز ملی گردشگری دسترس‌پذیر با بیان اینکه برای نخستین بار وزارت میراث‌فرهنگی، فعالیت در زمینه معلولان را به افراد توان‌یاب سپرده، از آغاز آموزش و ارتقای دانش راهنمایان گردشگری خبر داد.
روایت علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به اعتراض این وزارتخانه به یک قانون مجلس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای از تعطیلی میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه در تاریخ پنجشنبه ششم مهرماه ١۴٠١ خبر داد.
تهیه دستورالعمل اجرایی پارک‌های طبیعت‌گردی و اکوکمپ‌ها به عنوان یکی از تأسیسات گردشگری کشور در قالب مصوبات میز تخصصی اکوتوریسم در دستور کار معاونت گردشگری قرار گرفت.
ارائه خدمات هویتی میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در تهران، تا ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی در راستای رفاه حال شهروندان و زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ادامه خواهد داشت.
همزمان با هفته دولت، میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در راستای ارائه خدمات آسان‌تر و جامع تر به شهروندان به مدت یک هفته افتتاح شد.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
مشهد ـ معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: میز خدمت به مناسبت هفته مسجد و هفته دولت در مشهد برگزار می‌شود.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سوداگران و بساز و بفروش‌ها معماری را از بین برده‌اند. معماری مسئله ملی است که باید اعلام خطر کنیم و هشدار دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است در دولت فضای پرسش و پاسخی با عنوان میز دولت برپا شود که مدیران دستگاه‌ها به سؤالات مردم پاسخ دهند و افراد برای پرسیدن سؤال آزاد باشند.
برنامه‌ریزی برای انجام سفرهای داخلی کودکان و نوجوانان و سفر کودکان خارجی به ایران از جمله سرفصل‌های بحث‌شده در نخستین جلسه میز تخصصی گردشگری کودک و نوجوان بود.
اقدام جهت تسهیل ورود گردشگران عراقی به ایران در میز تخصصی گردشگری ایران و عراق معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی و مصوبات اجرایی مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ