رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی ۵۰ درصد آسیب دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از هر مسیری که بخواهید به جنگل بزنید، بخش خرم‌آباد در پنج کیلومتری تنکابن ورودی شماست. از خرم‌آباد هر نقطه‌ای را که برای ورود به جنگل انتخاب کنید، باید ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر ماشین‌سواری کرد تا به ورودی جنگل رسید. معمولا راهنمایان و تور‌های گردشگری این پیاده‌روی را از روستای عسل‌محله آغاز می‌کنند.
لایحه نهایی برنامه هفتم توسعه با اختصاص‌بندی به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در نظر گرفتن موارد کمی از جمله جذب ۱۵ میلیون گردشگر ورودی تا سال ۱۴۰۶ تقدیم مجلس شد.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: شمار گردشگرانی که از کشور افغانستان به ایران سفر می‌کنند، افزایش یافته و تعداد پرواز‌های ما و افغانستان زیاد شده است. اکنون رویکرد حوزه گردشگر ورودی از افغانستان به ایران تغییر کرده و شاهد ورود گردشگران لاکچری افغان به ایران با رویکردی متفاوت با آنچه در گذشته در حوزه گردشگری بین ایران و افغانستان شاهد بودیم، هستیم.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
معاون گردشگری کشور از کاهش قابل ملاحظه گردشگران ورودی از کشور آذربایجان خبرداد ولی در عین حال پیش بینی کرد امسال با گشایش‌های سیاسی در روابط با عربستان، شاهد رشد بازارهای گردشگری جدید باشیم.
با توجه به‌عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی برخی گردشگران در تنگه کافرین بازدید و ورود به این منطقه گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به دلیل عدم همکاری دولت باکو و بستن مرزهای زمینی، مشکلاتی در ورود گردشگران این کشور به ایران ایجاد شده است.
ورود چینی‌ها به ایران، نامه درخواست وزیر راه از دبیر هیات دولت، پیشنهاد نرخ دستمزد راهنمایان، کاهش ۵۷ درصدی اشغال بومگردی ها در عید ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیرکل ارتباطات استان فارس از افزایش پهنای باند سایت های تلفن همراه به ویژه در جاده های ورودی و نقاط پر تردد و گردشگری استان خبر داد.
استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری کنند.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به ورود ۲۶۵ گردشگر خارجی به استان و رشد ۸۰ درصدی در این بخش گفت: بیش از ۵۰۱ هزار نفر از جاذبه های گیلان دیدند کردند.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ورودی مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی از ۵۰ هزار نفر به شهرهای مختلف استان اردبیل گذشت.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری تربت‌حیدریه از پیش بینی ورود ۵۰۰ هزار نفر گردشگر به این شهرستان خبر داد.
معاون گردشگری، آمار گردشگران ورودی و خروجی طی 9 ماه امسال را اعلام کرد.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: با توجه به اهمیت ورودی‌ها و خروجی‌های شهر تهران باید برنامه ریزی بهتری برای گردشگری و نوروز انجام شود.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی ۹۰ درصد آسیب دید.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: اتفاقات اخیر به گردشگری داخلی ضرری نرسانده اما گردشگری ورودی 90 درصد آسیب دید.
پس از وقایع سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا، امید فعالان گردشگری به ماه‌های مهر و آبان سال ۱۴۰۱ بود اما تجمعات اخیر موجب شده تا تورهای گردشگری ورودی نه تنها به تاخیر نیفتد بلکه لغو شود.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ورود ۵۳ میلیون گردشگر به استان گفت: در مقایسه با سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته ایم و گیلان مقصد اول گردشگری کشور بوده است.
طی چند روزه اخیر انجام فعالیت هایی مربوط به اجرای سنگ‌فرش و ایجاد پله در جلو بنا توسط پیمانکار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، اعتراضات متعددی مبنی بر تخریب لایه های فرهنگی جلو ورودی بنا را از سوی دوستداران میراث فرهنگی داراب در پی داشت
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز گفت: به درخواست مردم روستا و تصویب در شورای اداری شهرستان، روزهای عاشورا و تاسوعا ورودی گردشگران و مسافران به این روستا ممنوع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ