دارپا روی تحقیق و توسعه دارو‌های مختلفی تاکنون سرمایه گذاری کرده است. پیشتر این آژانس تحقیقاتی، بودجه‌ای را برای توسعه داروی ضد سرماخوردگی درنظر گرفته بود و حالا می‌خواهد به شکل متمرکزتری روی تولید دارویی که بتواند افراد را در مقابل سرمای شدید مقاوم کند، کار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیش - مدیر محیط زیست کیش گفت: ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی باعث کم کردن فشار از ایستگاه‌های طبیعی می‌شود و با این هدف اقدام به قلمه زنی و تکثیر مرجان‌ها و همچنین ساخت سازه‌ها برای زیر آب کردیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت لازم برای توسعه کشور در دهه‌های آینده را فراهم خواهد کرد
ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از طرح‌های پژوهشی ۱۵۵ پژوهشگر و محقق تا سقف ۳۰ میلیون ریال حمایت کرده است.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
با توجه به آغاز به کار ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری،طرح‌های توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه با توجه به نیازها و تقاضاهای داخلی حمایت می‌شوند.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که گره احداث پالایشگاه‌های جدید به‌زودی با اجرای این برنامه هفتم توسعه باز خواهد شد و شاهد شتاب در روند اجرای طرح‌های پالایشی خواهیم بود.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
یک کارشناس حوزه نیرو گفت: طرح مسأله تأمین زیرساخت در نهضت ملی مسکن به عنوان یک چالش در مقابل راهکار ساخت مسکن و رفع این معضل، یک آدرس غلط و انحرافی است .
ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
ساختن تسلیحات هسته‌ای برای شرکت‌های فناوری به تنهایی قانونی نیست با این وجود، غول‌های فناوری در رقابت برای توسعه سیستم‌هایی هستند که خودشان اذعان دارند احتمالا خطرناک‌تر از خود تسلیحات هسته‌ای خواهند بود. پیشرفت در هوش مصنوعی به طرز خارق العاده‌ای سریع رخ داده و تقریبا هیچ توجهی به مقررات ایمنی صورت نمی‌گیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه شهری گفته شده شهرداری تهران باید بتواند مهلت صدور پروانه را به ۱۰ روز برساند.
تنگناهای مالی که یقه همه فدراسیون ها را در سال گذشته گرفته بود برای کشتی هم وجود داشت اما این فدراسیون عملکردی درخشان از خود در ساخت و ساز به نمایش گذاشت و می تواند الگویی برای سایرین باشد.
عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امورزیربنایی سازمان بنادرودریانوردی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی این سازمان با تمدید وصدورمجوز ساخت وبهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبر داد.
عضو هیات عامل، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر ودریانوردی ازموافقت کمیته صدورمجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبرداد
جمعی از محققین دانشگاه صنعتی شریف موفق به «توسعه پلتفرم طراحی و ساخت ایمپلنت‌های سفارشی تیتانیومی جایگزین استخوان» شدند.
طبق توافق ایران و روسیه و امضای سند مهمی در زمینه توسعه همکاری‌های مشترک، طرفین بر طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی و ایجاد زیر ساخت‌ها توافق کردند.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی‌ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه برای ساخت هواپیما با ظرفیت "۷۰ تا ۱۵۰" نفره خبر داد.
در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون و مشارکت‌های مردمی و تسهیلات زیرمجموعه ستاد ملی بازآفرینی شهری مورد توافق قرار گرفت.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید به‌طور ویژه به ساخت و توسعه زائرسراهای ارزان‌قیمت توجه شود زیرا زائران کم برخورداری که تنها به عشق زیارت حتی پیاده به مشهد می آیند.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از ساخت ۵۰ مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در ۵ استان در مسیر زوار حرم امام حسین علیه السلام در صورت اختصاص بودجه دولتی خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
معاون شهردار تهران گفت: امروزه اولویت مدیریت شهری، توسعه و انجام پروژه‌های کلان مثل ساخت بزرگراه یا تونل نیست، بلکه نگهداشت شهر و به‌کارگیری پروژه‌های کوچک‌ مقیاس اما اثرگذار است.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وعده پیگیری و حمایت از رشته های خانوادگی بولینگ و بیلیارد را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ