مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید به‌طور ویژه به ساخت و توسعه زائرسراهای ارزان‌قیمت توجه شود زیرا زائران کم برخورداری که تنها به عشق زیارت حتی پیاده به مشهد می آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در حوزه صدور پروانه ساخت شاهد اطاله هستیم.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: ما ساحت علمی و هنری در مدارس داریم اما ساحت‌های سیاسی، عبادی و اخلاقی چندان برقرار نیستند.
فرماندار تهران در اولین جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تهران، برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز را خواستار شد.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
سایت های خرید و فروش مسکن یکی از دلایل افزایش قیمت در این مدت بوده است و شاید با حذف قیمت ها از این سایت ها کمی از جو روانی این بازار کم شود.
فرمانده کل انتظامی کشور از ایجاد انسجام در رسانه‌ها در فضای حقیقی و مجازی جهت هم افزایی میان قدرت نرم و سخت، در برابر تهدیدات خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم بازسازی ورزشگاه آزادی، گفت: به فکر ساخت یک مجموعه ورزشی جدید هستیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاهها، بزرگراهها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌دست متخصصان جوان داخلی بود.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
عضو شورای شهر تهران گفت: زمین‌های مستعد توسط شهرداری تهران برای توسعه پارکینگ عمومی شامل اراضی با کاربری تثیبت‌ شده باید مشخص شود.
اهواز - خوزستان با وجود داشتن شرایط بسیار سخت در زمینه تامین آب کشاورزی و خشکسالی در سال جاری ولی امسال نخلداران استان موفق به افزایش تولید خرما شدند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده است و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.
اهواز - دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: منطقه ۱۲ یکی از مناطق قدیمی تهران است و باید در این منطقه نیز مسکن ساخته شود.
وزیر نفت با تاکید بر سرمایه‌گذاری در ساخت پالایشگاه و پتروپالایشگاه در کشور گفت: ظرفیت پالایشی در کشور باید افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران بر لزوم بازنگری در فرآیند طراحی و ساخت خطوط جدید شبکه مترو تهران تاکید کرد و از دست اندرکاران طراحی و ساخت خطوط جدید خواست به ارائه ایده های نو بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ