معاون شهردار تهران گفت: امروزه اولویت مدیریت شهری، توسعه و انجام پروژه‌های کلان مثل ساخت بزرگراه یا تونل نیست، بلکه نگهداشت شهر و به‌کارگیری پروژه‌های کوچک‌ مقیاس اما اثرگذار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از وقوع رانش زمین در محل ساخت و ساز یک بزرگراه در شهر یی چانگ، استان هوبی مرکز چین، یک نفر کشته و ۷ نفر ناپدید شدند.
انگار تنها و بی‌کس در دل اراضی خشک و بایر اطراف ایستاده باشند، تنها همدیگر را داشتند. برج‌های «آ. اس. پ» روزگاری شبیه سه قلو‌های افسانه‌ای بودند که اولین ساکنان اراضی اطراف بزرگراه کردستان و محدوده جنوب محله شیراز به شمار می‌رفتند. ماجرای تولد این برج‌ها را در ادامه بخوانید.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره‌برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه و بزرگراه در سال جاری خبر داد.
زاهدان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ساخت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در کشور خبر داد.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه شمال شرق گفت: باتوجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشور به عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از خاوردور به آسیای میانه ومنطقه اورآسیا، تاپایان بهار افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیر آزادراهی، بزرگراهی و ریلی به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در حال اجراست.
عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در رود دره قوری چای باعث انباشت آب در کانال زیر پل رو گذر بزرگراه فتح شده است.
روایت اول می‌گوید آرامگاه مورد اشاره مربوط به ٢ نفر از شاهزادگان گرجی است. این خانواده بعد از مدتی به کشور خود بازگشتند، ولی شاهزاده‌خانم با همسرش که او نیز از سرمایه‌داران معروف گرجی بود و در ایران، گرجستان و آذربایجان فعالیت می‌کرد در ایران ماند و بعد از فوتش در ٤٢‌سالگی در سال ١٣٠٠ در قبرستان دولاب به خاک سپرده شد و مقبره‌ای برگرفته از معماری اروپایی برای او ساخته شد که از همان موقع تا کنون در مالکیت سفارت روسیه است.
اگرچه امروز تهرانی‌ها دیگر این بزرگراه را با نام شهید چمران می‌شناسند، اما هنوز نام پل پارک‌وی در تقاطع این بزرگراه با خیابان ولیعصر (عج) نامی رایج میان شهروندان است. برای اطلاع از وجه تسمیه و ریشه نام پارک‌وی باید به نحوه و ماجرای ساخت این بزرگراه اشاره کنیم.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۴۲۲ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در اولویت اول برای ارتقا قرار دارند و باید به بزرگراه تبدیل شوند.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: عملیات ساخت پل روگذر آیت‌الله سعیدی به عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران از دو ماه پیش آغاز شده و در حال اجرا است.
سید جلال ملکی گفت: ساعت ۰۵:۵۰ حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش تقریبا تقاطع کردستان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: حدود ۸۵ درصد ساخت پروژه شهید بروجردی پیش رفته است و اگر معارضان ملکی آن حل شود تا آخر امسال می‌توان این پروژه را افتتاح کرد.
رئیس شورای شهر تهران جزئیات ساخت دو بزرگراه و یک آزادراه در پایتخت را تشریح کرد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بزرگراه حرم تا حرم گفت: با ساخت این بزرگراه و فراهم شدن ریل گذاری برای مسیر قطار، دسترسی به منطقه بینالود کمتر می‌شود.
زاکانی بیان کرد: در بحث افزایش حقوق کارکنان آنچه که نیاز به مجوز نداشت را شروع کردیم و از طریق سازمان امور استخدامی امور را دنبال کردیم که عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم؛ حتی برای نیروهای حجمی نیز اعلام کردیم که دنبال شود تا اطمینان از ماندگاری شغل‌شان داشته باشند که این افراد حدود ۴۰ هزار نفر را شامل می شوند.
شهردار تهران گفت: قراردادهای ساخت ۲ بزرگراه و ۱ آزادراه منعقد و پروژه‌های راکد شهر فعال شده است.
شهردار منطقه ۹ از حذف ۵.۷ متر از حریم بزرگراهی به‌منظور رونق ساخت و ساز در خیابان زرند خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: احداث یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تکمیل ۲۹۴ کیلومتر آزادراه و ۷۳۰ کیلومتر بزرگراه طی یک سال آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تکمیل ۲۹۴ کیلومتر آزادراه و ۷۳۰ کیلومتر بزرگراه طی یک سال آینده خبر داد.
در یک سالی که از فعالیت دولت سیزدهم می گذرد، وزارت راه و شهرسازی توانسته ۲۲۷۹ کیلومتر انواع راه از جمله ۱۲۹ کیلومتر آزادراه و ۵۵۱ کیلومتر بزرگراه احداث کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ