کیش - مدیر محیط زیست کیش گفت: ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی باعث کم کردن فشار از ایستگاه‌های طبیعی می‌شود و با این هدف اقدام به قلمه زنی و تکثیر مرجان‌ها و همچنین ساخت سازه‌ها برای زیر آب کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
توسعه نیروگاه ها یکی از مسائلی است که وزارت نیرو در دولت سیزدهم توجه جدی به آن داشته و برای افزایش ظرفیت آن گام های جدی برداشته است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
ظرفیت کشور در تولید آبزیان فرصتی توسعه اقتصاد دریامحور بوده و در این راستا ۳۰۰ سازه زیستگاه مصنوعی در آب‌های جزیره کیش مستقر شد.
ارتقاء و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.
تحول بازار نفت خام ایران از طریق ورود و فعالسازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پالایش، دستاورد قابل توجهی برای کشور بوده است. نه تنها تقاضای داخلی را برآورده کرده است، بلکه منجر به گسترش موفقیت آمیز صادرات نفت خام ایران نیز شده است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: با توجه به تصاویر کیفیت خیام ارتقا قابل توجه ای در شیوه حکمرانی در حال وقوع است و همچنان توسعه پرشتاب صنعت فضایی ادامه دارد.
در دیدار مسئولان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با دستیار وزیر علوم مالزی بر توسعه همکاری‌های دوجانبه بین ایران و مالزی تاکید شد.
رئیس هیأت عامل ایدرو گفت: ایدرو به دنبال آن است تا بر مناطق و لکه‌های مرزی کشور متمرکز شود تا ضمن ایجاد اشتغال، از مهاجرت جمعیت از این مناطق به دیگر نقاط جلوگیری کند.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
تفاهم نامه سه جانبه‌ حول محور حمایت از توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای راهبردی در درمان سرطان و بیماری های ایمنی به امضا رسید.
پل موجود در آستارا در بافت قدیمی شهر آستارا قرار دارد اما پل جدید آستارا چای در مجاورت پل راه‌آهن احداث و به آذربایجان وصل می‌شود.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با وزیر ارتباطات سوریه دیدار و دو طرف بر لزوم توسعه همکاری‌های مشترک زیرساختی، تاکید کردند.
شرکت نیمه رساناسازی آلمانی «اینفینئون تکنولوژیز» مشغول توسعه صفحه مدارهای چاپی (PCB) است که در آب حل می شوند.
در دیدار وزرای ارتباطات ایران و سوریه، زمینه همکاری‌های مشترک دو کشور و توسعه روابط در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بازارسازی برای شرکت‌های فناور ایرانی در سوریه بررسی شد.
پل موجود در آستارا در بافت قدیمی شهر آستارا قرار دارد اما پل جدید آستارا چای در مجاورت پل راه‌آهن احداث و به آذربایجان وصل می‌شود.
سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: ۲۰ هزار هکتار از دیمزارهای کشور در مناطق عشایری برای توسعه کشت گیاهان دارویی اختصاص می‌یابد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: توزیع متوازن حمایت‌ها و تخصیص عادلانه منابع، جزو جدی‌ترین برنامه های معاونت علمی برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به شمار می‌رود.
آبادان- رئیس هیئت فوتبال آبادان در خصوص به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در این شهر گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب ورزشی باعث دشوار شدن شرایط برگزاری بازی‌های فوتبال شده است.
وزیر کشور گفت: توسعه مراکز اورژانس اجتماعی در دستور کار است.
مهدوی ابهری گفت: توسعه زنجیره ، ام تی و ام تی پی به سرمایه گذاری های کلان و لایسنس نیاز دارد و دولت باید بستر های لازم را برای این موضوع فراهم کند.
خجسته مهر، توسعه فاز 11 پارس جنوبی را نتیجه اعتماد به متخصصان ایرانی خواند و گفت:با تکمیل توسعه این فاز روزانه ۵۶ میلیون متر مکعب به تولید گاز کشور افزوده ودرآمد سالانه۵ میلیارد دلاری دارد.
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ