عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امورزیربنایی سازمان بنادرودریانوردی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی این سازمان با تمدید وصدورمجوز ساخت وبهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درخواست عربستان از یوفا برای صدور مجوز حضور این کشور در لیگ قهرمانان اروپا در این قاره سر و صدای زیادی به پا کرده است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: تا کنون بیش از ۳۵ هزار جلد گذرنامه تمدید شده است و این تمدید با چسباندن لیبل فقط برای ایام اربعین و سفر به کربلا طی امسال قابل استفاده است.
فرمانده کل انتظامی کشور در سفر به خراسان شمالی از تمدید گذرنامه‌های منقضی شده برای سفر اربعین حسینی و صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
با وجود اضافه شدن امکان درخواست گذرنامه از طریق نرم‌افزار موبایلی "پلیس من"، اما فعلا روال کار طوریست که باید حتما برای درخواست صدور و تمدید گذرنامه به‌صورت حضوری به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کرد! اما چرا و چطور؟!
با وجود اضافه شدن امکان درخواست گذرنامه از طریق نرم‌افزار موبایلی "پلیس من"، اما فعلا روال کار طوریست که باید حتما برای درخواست صدور و تمدید گذرنامه به‌صورت حضوری به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کرد! اما چرا و چطور؟!
پیش‌تر برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه نیاز بود افراد به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند که دیگر نیازی به مراجعه آن‌ها نیست و می‌شود از روی نرم افزار پلیس من درخواست را ثبت کرد.
سخنگوی پلیس از اینترنتی شدن امکان ثبت‌نام و تمدید گذرنامه خبر داد و گفت: متقاضیان با نصب نرم‌افزار پلیس من می‌توانند کمتر از یک هفته گذرنامه خود را درب منزل دریافت کنند.
باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته بدوی و تجدید نظر صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران معترض است و می خواهد به CAS شکایت کند.
مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی رگولاتوری از تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رادیو آماتوری مبتدی و عمومی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
عضو هیات عامل، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر ودریانوردی ازموافقت کمیته صدورمجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبرداد
هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آن‌ها فرا رسیده است.
در صورت عدم رفع مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از حیطه رکن صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج شده و در اختیار کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC قرار می‌گیرد.
مهران- سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق از بازگشت یک‌میلیون و ۹۶ هزار زائر تاکنون خبر داد.
شورای امنیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای از طرفین درگیر در یمن خواست مذاکرات را برای تمدید آتش بس تقویت کنند و تأکید کرد که بحران یمن، راه حل نظامی ندارد.
زمزمه‌های برکناری و استعفای ستاری پیش از این و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز مطرح شده بود و همزمان با آن بسیاری از فعالان دانش بنیان درخواست داشتند این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال کشور هم‌اکنون جهت تمدید مهلت کارت‌های ملی هوشمند اقدام کرده است و یکی از دلایل عمده این کار اینست که ما یک بازنگری در رابطه با کارت‌ها داشته باشیم که اگر بخواهیم کارت‌های جدید صادر کنیم، کارت‌های باشند که از هر جهت فایده بیشتری را و هزینه کمتری را داشته باشند.
سخنگوی فراجا نحوه تمدید گذرنامه‌های منقضی شده و مراحل صدور برگ گذر موقت ویژه اربعین را تشریح کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.
دولت ترکیه ، عربستان سعودی و شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه هایی جداگانه از تمدید دو ماهه آتش بس در یمن استقبال کرد.
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ