ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از طرح‌های پژوهشی ۱۵۵ پژوهشگر و محقق تا سقف ۳۰ میلیون ریال حمایت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.
ستاد اقتصاد دیجیتال همواره نقش پررنگی در توسعه کاربرد فناوری‌های نوظهور و رساندن این فناوری‌ها به مرحله تجاری‌سازی و درآمدزایی داشته و دارد.
ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های پیشنهادی جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی حمایت می کند.
با اعلام فراخوانی مشترک توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو از پژوهش‌ها و فناوری‌های حوزه برداشت انرژی حمایت می‌شود.
رویداد «به‌هم‌رسانی درحوزه پرورش و ارتقای شناختی» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در باغ کتاب تهران برگزار می شود.
طرح‌های پژوهشی در حوزه سلامت شناختی سالمندان از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی حمایت می‌شوند.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنایع حلال برای ورود به بازار جهانی و بین‌المللی صنایع حلال اعلام آمادگی کرد.
مسئول کارگروه ترویج ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی گفت: بخشی از هزینه های استارتاپ ها در حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاکچین را پشتیبانی می کنیم.
فراخوان حمایت از «طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه‌های شناختی» توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.
ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت از ایده‌ها و خلاقیت‌ها؛ به توسعه صنایع دستی کمک می‌کند.
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور توسعه می‌یابد.
با توجه به آغاز به کار ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری،طرح‌های توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه با توجه به نیازها و تقاضاهای داخلی حمایت می‌شوند.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ۴۰ طرح مکانیزاسیون گیاهان دارویی و آغاز احداث ۳ پالایشگاه بزرگ فرآوری گیاهان دارویی در کشور را مورد حمایت قرار داد.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: ستاد علوم و فناوری های شناختی از فرصت های مطالعاتی پسا دکتری دانشجویان و محققان برای مهاجرت به حوزه های علوم اعصاب و شناختی حمایت می کند.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از طرح های حوزه درمان ناباروری حمایت می کند.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از طرح های پژوهشی با موضوع «بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا» حمایت می‌کند.
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی حمایت از تجاری سازی طرح ها و محصولات شناختی را سرعت بخشیده است.
ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از طرح های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی حمایت می کند.
ستاد توسعه فناوری‌های فتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت از طرح های حوزه استحصال عناصر و ترکیبات با ارزش از منابع شورابه و تلخابه کشور، حمایت می‌کند.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از حمایت از طرح‌های فناورانه دانشجویی نانویی خبر داد.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با ستاد توسعه فناوری نانو تفاهم نامه ای در راستای توسعه محصولات و اکتشافات علمی جدید منعقد کردند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی در راستای دریافت ایده های «بذر، نهال و اندام تکثیری گیاهان دارویی» و حمایت از آنها منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ