جمعی از محققین دانشگاه صنعتی شریف موفق به «توسعه پلتفرم طراحی و ساخت ایمپلنت‌های سفارشی تیتانیومی جایگزین استخوان» شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
کیش - مدیر محیط زیست کیش گفت: ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی باعث کم کردن فشار از ایستگاه‌های طبیعی می‌شود و با این هدف اقدام به قلمه زنی و تکثیر مرجان‌ها و همچنین ساخت سازه‌ها برای زیر آب کردیم.
توسعه نیروگاه ها یکی از مسائلی است که وزارت نیرو در دولت سیزدهم توجه جدی به آن داشته و برای افزایش ظرفیت آن گام های جدی برداشته است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
ظرفیت کشور در تولید آبزیان فرصتی توسعه اقتصاد دریامحور بوده و در این راستا ۳۰۰ سازه زیستگاه مصنوعی در آب‌های جزیره کیش مستقر شد.
ارتقاء و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.
با ظهور و بروز پلتفرم های آنلاين در صنعت بيمه، بخشى از جامعه فروش نسبت به تغيير مسير تقاضا حساس تر شد. اين حساسيت تا جایى پيش رفت كه طبقه بندى جامعه فروش در قالب دو دسته فروش بر خط و نمايندگان سنتى تغيير نام داد.
تحول بازار نفت خام ایران از طریق ورود و فعالسازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پالایش، دستاورد قابل توجهی برای کشور بوده است. نه تنها تقاضای داخلی را برآورده کرده است، بلکه منجر به گسترش موفقیت آمیز صادرات نفت خام ایران نیز شده است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: با توجه به تصاویر کیفیت خیام ارتقا قابل توجه ای در شیوه حکمرانی در حال وقوع است و همچنان توسعه پرشتاب صنعت فضایی ادامه دارد.
در دیدار مسئولان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با دستیار وزیر علوم مالزی بر توسعه همکاری‌های دوجانبه بین ایران و مالزی تاکید شد.
Su-۵۷ تنها هواپیمای عملیاتی نسل پنجم در ناوگان نیروی هوایی روسیه است. در حالی که مسکو همچنین مشغول توسعه هواپیمای تک موتوره Su-۷۵ است، این پروژه هنوز در مراحل اولیه مفهومی خود است و پیش‌بینی می‌شود که چندین سال طول بکشد تا به یک پلت فرم کاملاً عملیاتی تبدیل شود.
رئیس هیأت عامل ایدرو گفت: ایدرو به دنبال آن است تا بر مناطق و لکه‌های مرزی کشور متمرکز شود تا ضمن ایجاد اشتغال، از مهاجرت جمعیت از این مناطق به دیگر نقاط جلوگیری کند.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
تفاهم نامه سه جانبه‌ حول محور حمایت از توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای راهبردی در درمان سرطان و بیماری های ایمنی به امضا رسید.
با قانونی شدن این ماده، پلتفرم و یا سکویی مکلف می‌شود که اطلاعات خصوصی افراد را تا حدی در اختیار ارگان‌های مربوطه قرار دهد که بتوانند سبک زندگی و طرز تفکر و میزان دینداری فرد را با آن اطلاعات بسنجند؛ این به معنای دستیابی به پردازش‌ها و اطلاعات پیچیده کاربران است که در این صورت کاربران به پلتفرم‌ها بدبین و بی‌اعتماد شده و عملا خیلی از آن‌ها دیگر مورد استفاده مردم قرار نمی‌گیرد. البته خیلی‌ها دوست دارند که چنین اتفاقی رخ دهد.
آنچه که اهمیت این رندر را افزایش داده، هماهنگی آن با طراحی لکسس جی اکس جدید است که بر اساس همان پلتفرم توسعه یافته است.
در میزگرد مسیر درآمد مالیاتی در برنامه هفتم توسعه گفته شد در حال حاضر برای مالیات ستانی پلتفورم کارآمدی وجود ندارد که این موضوع باید اصلاح شود.
فیات سیچنتو کوچک سگمنت بی براساس پلتفرم e-CMP۲ استلانتیس توسعه یافته و به همین دلیل با برخی از مدل‌های آلفا رومئو نسبت فامیلی دارد. در بخش فنی نیز از دی ان‌ای جیپ اونجر برای آن استفاده شده است.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام «ایران‌سفر» و اختصاص کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.
مدیرعامل ایپکو اظهار کرد: در آستانه ۲۵ سالگی تاسیس شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) نسل جدید پیشرانه EF پلاس در دو مدل تنفس طبیعی با نام EFP (EF+) و TCP (TC+) رونمایی شده است.
شرکت متا پلتفرمز پروژه های توسعه و ساخت نمایشگرهای هوشمند و ساعت هوشمند را متوقف می کند. این اقدام در راستای کاهش هزینه ها و پس از تصمیم به اخراج ۱۱ هزار کارمند اعلام شده است.
چشم‌انداز استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال در مدیریت محیط‌ زیست نشان می دهد توسعه این پلتفرم‌ ها باعث کسب درآمد برای جوامع محلی و ذی‌نفعان و برقراری ارتباطی سالم با محیط‌زیست برای مردم می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ