ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت:اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
یک کاشناس اقتصادی به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.
یک نماینده مجلس به بیان توضیحاتی درباره حذف معافیت‌های مالیاتی از برنامه هفتم توسعه و مخالفت مجلس با حذف اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه شرکت‌های دانش بنیان پرداخت.
این که تصور کنیم مشوق‌های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمد‌های دولت منجر می‌شود و در نتیجه باید حذف شوند، خطای بزرگی است.
این که تصور کنیم مشوق های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمدهای دولت منجر می شود و در نتیجه باید حذف شوند، یک خطای بزرگ است.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره حذف معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی در برنامه هفتم، گفت: جلوی حذف اعتبار مالیاتی در نظر گرفته شده در قانون جهش تولید دانش‌بنیان را می‌گیریم.
اعتبار اسناد عادی باتوجه‌به تبعات بسیاری که برای مردم و حاکمیت دارد، سال‌هاست به زخم کهنه‌ای در معاملات اموال غیرمنقول تبدیل شده؛ معضلی که سلب اعتبار آن در چند سال گذشته مورد تأکید بوده است.
اعتبار مالیاتی براساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان به ابزارهای سیاستی معاونت علمی، افزوده شده و شیوه نامه تخصیص اعتبار مالیاتی معاونت علمی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
پژوهش‌های اولویت‌دار ستادهای توسعه فناوری از سوی مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعتبار ویژه شبکه آزمایشگاهی دریافت می‌کنند.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار مورد نیاز برای محور سنا -شنبه تامین شد.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ایمن‌سازی کامل محور کرج - چالوس به بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی به موضوع جایگاه قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.
از آنجائیکه اعتبار مالیاتی نسبت به معافیت مالیاتی مشروط‌تر است، می‌تواند بیشتر موثر باشد. زیرا در معافیت مالیاتی شرکت‌ها می‌توانند بخشودگی مالیاتی را در هر زمینه‌ای که می‌خواهند، هزینه کنند. اما در اعتبار مالیاتی باید مبالغ مورد نظر فقط در بخش تحقیق و توسعه هزینه شود و این نکته‌ی مثبتی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی گفت: قطعاً ورود فناوری با کمک اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و ترغیب صنایع به هزینه کرد در فناوری می‌تواند یکی از راهکار‌های اصلی رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی باشد و از خام فروشی جوگیری کند.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: توجه به قانون جوانی جمعیت، ارائه مشوق‌های مالیاتی، تامین اعتبار برای ساخت مسکن و کاهش تعرفه گمرکی کالاهای اساسی از نکات مثبت لایحه بودجه است.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سال های قبل ملاک اختصاص اعتبار، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در خصوص چرایی اجرا نشدن معافیت مالیاتی «اعتبارات اعطایی به مشتریان شرکت‌های کارگزاری» مصوب شورای عالی بورس، پیگیری‌های متعددی داشته که به نظر می‌رسد سازمان امور مالیاتی حلقه مفقوده برای عملیاتی شدن این معافیت است.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شرکت‌های دولتی، سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت را موظف کرد ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌ای از قبیل اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و برات الکترونیکی را بپذیرند.
مدیرکل حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: به منظور انطباق حساب‌های شرکت‌ها و حساب جاری شرکا، ارسال برخط اطلاعات از نظام بانکی به نظام مالیاتی در دستور کار است.
هندوانه حاوی ۹۲ درصد آب است که می‌تواند بخش مهمی از نیاز روزانه بدن به آب را تامین کند. البته این خاصیت هندوانه به‌سرعت باعث ایجاد احساس سیری می‌شود و در کنار ویتامین‌های فراوان، کالری کمی دارد که برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مناسب است.
غذا ابزار قدرتمندی برای کنترل سطح قند خون یا گلوکز است. انتخاب‌های سالم می‌توانند به شما کمک کنند از پیش دیابت جلوگیری کنید شانس پیشرفت از پیش دیابت به دیابت نوع ۲ را کاهش دهید و سطح گلوکز خود را در صورت داشتن آن مدیریت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ