وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
خجسته‌مهر تصریح کرد: آمادگی کامل برای آغاز حفاری در میدان مشترک نفتی آرش وجود دارد و منابع قابل‌توجهی را برای اجرای طرح توسعه این میدان در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مصوب کرده‌ایم و با آماده شدن شرایط، حفاری را در میدان آرش آغاز می‌کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما آماده توسعه روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف هستیم و در همین راستا آمادگی داریم که کمیسیون مشترک عالی دو کشور را برگزار کنیم.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی از سوی رئیس‌جمهور نیکاراگوئه گفت: جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با نیکاراگوئه در تمامی حوزه‌ها به ویژه در حوزه علم و فناوری آمادگی کامل دارد.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
معاون وزیر دفاع از آمادگی مرکز مین‌زدایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود خبر داد.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
معاون وزیر ارتباطات از آمادگی پست ایران برای در اختیار قرار دادن تجارب خود در زمینه‌های تحول دیجیتال، هوشمندسازی، خدمات مالی پستی و پست سبز به پست عمان خبر داد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از آمادگی ایران برای حضور در پروژه‌های نفت و گاز عراق خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری کنفرانس وزاری ارتباطات و دیجیتال عضو اسکاپ در سئول با وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور تایلند دیدار و گفت وگو کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سئول آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کره جنوبی بویژه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با وزیر دفاع قرقیزستان گفت: نیروهای مسلح ایران آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های دفاعی در ابعاد مختلف آموزشی، عملیاتی و اطلاعاتی اعلام می‌کند.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید عراق، گفت: ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید می‌کند و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.
در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با معاون وزیر صنعت بلاروس بر توسعه روابط تجاری دو کشور و راه اندازی خط تولید مشترک انواع صنایع تاکید شد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و افزایش مناسبات و همکاری های راهبردی با کشورهای همسایه به ویژه قطر آمادگی کامل دارد.
رییس سازمان توسعه تجارت در جریان دیدار با سفیر تایلند در ایران برای برگزاری جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تایلند اعلام آمادگی کرد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران برای توسعه همه جانبه همکاری با دولت جدید اسلوونی آمادگی دارد.
وزیر امور خارجه آمادگی بخش خصوصی ایران برای توسعه روابط اقتصادی با بولیوی، اجرای پروژه‌های زیر ساختی در این کشور و نیز افزایش تجارت دو جانبه را اعلام کرد.
در نشست مشترک میان رئیس سازمان توسعه تجارت با هیات اعزامی تجاری-اقتصادی جمهوری تاتارستان روسیه به ایران، بر همکاری‌های گسترده طرفین در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی تاکید شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران آمادگی دارد به عنوان یک کشور در حال توسعه ترانزیت در کنار سایر کشورهای ترانزیت منطقه، نیازهای ترانزیتی ۸ کشور محصور در خشکی منطقه را برآورده سازد.
رئیس سازمان توسعه تجارت کشورمان در دیدار با سفیر قرقیزستان در ایران بر آمادگی کشورمان برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشور قرقیزستان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ