یک کارشناس حوزه نیرو گفت: طرح مسأله تأمین زیرساخت در نهضت ملی مسکن به عنوان یک چالش در مقابل راهکار ساخت مسکن و رفع این معضل، یک آدرس غلط و انحرافی است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو برای طراحی و تولید زیرساخت‌ها و ابزارهای آزمون‌های تشخیص فراخوان داد.
جایی که زیرساخت‌ها آینده نگرانه برای کار در نظر گرفته نشده باشد،استفاده از نعمت‌ها مقطعی بوده و در چنین شرایطی نه تنها رشدمورد انتظار محقق نمی شود بلکه توسعه هم رویایی دست نیافتنی خواهد بود.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از مبالغ مورد نظر سرمربیان خارجی برای نشستن روی نیمکت این تیم پرده برداری کرد.
جلسه ستاد بودجه برگزار شد که در این جلسه بر فرهنگ‌سازی برخی از تبصره‌های قانون جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل تأکید شد.
تبریز- تحقق رشد تولید به مؤلفه‌های بسیاری نیاز دارد که یکی از این مؤلفه ها تأمین زیرساخت‌های مناسب از جمله برق بوده و قطعی آن مانعی برای تحقق رشد تولید است.
تبریز- آذربایجان شرقی یکی از قطب های مهم اقتصادی و صنعتی کشور بوده که ظرفیت های مهم صادراتی دارد و بدون شک شتاب توسعه تجارت خارجی این استان در سایه تأمین زیرساخت‌ها مقدور است.
ظاهرشاه سعی کرد تا اصلاحاتی را در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌ها انجام بدهد، اما تاثیر این اصلاحات، به‌ویژه در خارج از پایتخت، بسیار اندک و نامحسوس بود. با این‌حال صِرف وجود ثبات و آرامش در افغانستان را می‌شود دستاوردی برای حکومت ظاهرشاه به حساب آورد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اگر امروز با یک برنامه‌ریزی منسجم، نسبت به نگهداشت زیرساخت‌های کشور هزینه کنیم، در هزینه‌های آتی بهسازی و بازسازی چهار برابر صرفه‌جویی خواهیم داشت.
آستارا- گمرک آستارا به عنوان یکی از قدیمیترین گمرکات کشور به دلیل نبودن زیرساخت‌ها و با توجه افزایش مبادلات بین ایران، اوراسیا و روسیه نیازمند تمهیداتی وِیژه برای تسهیل تردد کامیون‌ها است.
ضعف در زیرساخت‌ها و کامل نبودن زنجیره تولید تا مصرف ، باعث شده است که محصولات و کالاهای صادراتی مازندران روی هوا و دریا و زمین بلاتکلیف باشند!
وزیر ارتباطات با بیان اینکه گزارشی از کُندی یا اختلال اینترنت در سامانه‌های بومی و دانشگاهی در کشور وجود ندارد گفت: با اقدامات زیرساختی ویژه‌ای که در چند ماه اخیر صورت گرفته، زیرساخت‌های کشور ارتقا پیدا کرده‌اند.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه وطنی تا زمان فراهم نشدن زیرساخت‌ها از پذیرش تماشاگران محروم است.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه چراغ‌های قرمز وضعیت تأمین آب کشور روشن شده است، گفت: تغییر اقلیم تمام زیرساخت‌های کشور و کل جهان را تحت‌تأثیر قرار داده است.
رئیس فدراسیون هاکی تاکید کرد که توسعه زیرساخت ها باعث رشد تیم ملی خواهد شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه درحال حاضر تمام زیرساخت‌ها فراهم شده و ثبت سفارش نیز آغاز شده و از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد گفت: یک میلیارد یورو برای واردات خودرو پیش‌بینی شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تکمیل زیرساخت‌ها و لوازم فنی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح، هفته‌های آینده در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد روش‌های غیر بودجه‌ای برای تأمین مالی زیرساخت‌ها در کشور تاکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و الزامات توسط نهادهای مرتبط حاکمیتی، از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش‌گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: بنده اگر زیرساخت‌ها در فضای ورزشگاه برای بانوان فراهم باشد با حضور آنان موافقم.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: وزارت نیرو تمام زیرساخت‌ها را برای برگزاری راهپیمایی اربعین فراهم کرده و شبکه آب و برق پایدار برای همه پایانه‌های قدیمی و سه پایانه جدید برقرار می‌شود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی، تاکید کرد: تامین امنیت زیرساخت‌ها بدون صنایع بومی پدافند غیرعامل ممکن نیست.
حضور بانوان در ورزشگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال منوط به ایجاد زير ساخت و تایید نهادهای مربوطه خواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان گفت: ثمره اشغال غیرقانونی و نظامی‌گری نامشروع چیزی جز ویرانی زیرساخت‌ها و کشتار نبود.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا بر ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای راهپیمایی اربعین تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ