ساختن تسلیحات هسته‌ای برای شرکت‌های فناوری به تنهایی قانونی نیست با این وجود، غول‌های فناوری در رقابت برای توسعه سیستم‌هایی هستند که خودشان اذعان دارند احتمالا خطرناک‌تر از خود تسلیحات هسته‌ای خواهند بود. پیشرفت در هوش مصنوعی به طرز خارق العاده‌ای سریع رخ داده و تقریبا هیچ توجهی به مقررات ایمنی صورت نمی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز جمعه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲؛ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ مردادماه بخوانید.
کاپیتان آلومینیوم می‌گوید گل پرسپولیس آفساید بود، اما «اشتباهات داوری هم جزو بازی است و کاری نمی‌شود کرد.»
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
ژاپن مزد زحمات خود را با پیروزی مقابل ایتالیا گرفت و مدال برنز لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.
ژاپن مزد زحمات خود را با پیروزی مقابل ایتالیا گرفت و مدال برنز لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.
فالوده یکی از دلچسب‌ترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید به عنوان یک نوشیدنی خنک تابستانی نوش جان کنید. فالوده انواع مختلف داره که از جمله معروف‌ترین اون‌ها میشه به فالوده‌ی شیرازی یا فالوده طالبی اشاره کرد. فالوده رویال یک نوع فالوده به سبک هندی است که با ورمیشل درست میشه.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
علیرضا بیرانوند می‌گوید اگر استقلال در دربی پایتخت پیروز می‌شد، بازیکنان این تیم باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس می‌شدند.
مهاجم پرسپولیس به دلیل خوشحالی جنجالی یک کارت زرد گرفت.
نوشداروی برد برای مسجدسلیمان بعداز ۲۰هفته
مهرداد طهماسبی می‌گوید کادرفنی هوادار از قبل برنامه داشت که برای پنالتی‌ها او را به زمین بفرستند.
عباس کشاورز، معاون پژوهشی مرکز ملی مطالعات کشاورزی و آب اتاق ایران نیز در این نشست توضیح داد: وضعیت آب کشور در حدی جدی است که ما آن را به‌عنوان ابرچالش کشور می‌دانیم، بنابراین موضوع کاملا ملی و همگانی است و تمام نقاط کشور با این چالش مواجه هستند.
ورزش کشور امیدوار است سال آینده به افتخارات پرتعداد و جدیدی در تاریخ خود دست پیدا کند این در حالی است که برای رسیدن به این هدف بزرگ با مشکل و معضلی به نام «بودجه» مواجه است.
سرماخوردگی یکی از بیماری‌های رایج پاییز و زمستان است، اما متخصصان طب سنتی می‌گویند با مصرف دم نوش گشنیز می‌توانید از بروز سرماخوردگی پیشگیری کنید. حتی نوشیدن این دم نوش علائم سرماخوردگی را هم در مدت کوتاهی از بین می‌برد و در عرض دو روز حالتان خوب می‌شود.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
بستر تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگیِ ایران، جامعه را به سمت «تضاد دولت و ملّت» سوق می‌دهد. با شدّت‌گرفتن این تضاد، فضا بیش‌ازپیش دوقطبی می‌گردد و سرنوشت ایران به‌شکل فزاینده‌ای در دستان دو قطب افراطی قرار می‌گیرد که هدف، مبنای اتّحاد و هویت‌شان در «تقابل با قطب مقابل و تلاش برای حذف او» خلاصه می‌شود.
قهرمان المپیک با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه دارد.
شکست 2-0 ولز مقابل ایران انگلیسی‌ها که تنشی تاریخی با ولز دارند را خوشحال کرده و بازار طعنه و کنایه‌زنی حتی به نهادهای سیاسی ولز را داغ کرده است.
به گفته متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مصرف دمنوش گیاهی مانند چای سبز با زنجبیل و پونه، آویشن، دم نوش ترکیب چای سبز با زعفران و دارچین برای کاهش اثرات منفی الودگی هوا در بین افراد و حتی دانش آموزان موثر است. مصرف مایعات و به خصوص سوپ حاوی سبزی یا آش مملو از سبزی جهت کاهش عوارض آلودگی هوا توصیه می‌شود.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.
الان که تمام شانس‌های ما سوخته به فکر افتاده‌اند و مصاحبه می‌کنند؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.
ما تمام تجهیزات شهرداری و شهرداری های استان را فرمانداری ها را در این سه نقطه بسیج کردیم، و حالا شده نوشدارو بعد از مرگ سهراب. شما یک دهم این تجهیزات را به میدان می آوردید ما این همه کشته نمی دادیم. این بحث سوء مدیریت است. حالا وقتی اتفاق می افتد همه آن جا می روند و می خواهند همدردی بکنند که چرا این گونه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ