سردار گودرزی فرهنگ را مولفه دوم قدرت دانست و افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری بر فضای فکری جوانان و نوجوانان از طریق رسانه‌ها دیگر اقدام دشمن بود و ما نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی ما تحت تاثیر اقدامات دشمن قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
کاروان جدید ارتش تروریستی آمریکا از طریق مرزهای سوریه و عراق، جهت تقویت پایگاه‌های غیرقانونی واشنگتن در مناطق نفت‌خیز اشغالی سوریه، وارد این کشور شد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: مرزبانان آسمان کشوردر ارتش و سپاه با ورود بدون مجوز هر پرنده‌ای به حریم هوایی کشور با شدت برخورد می‌کنند و پاسخی کوبنده به هرگونه جسارت دشمن می‌دهند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود، صبح چهارشنبه ( ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شد.
دریادار ایرانی ادامه داد: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد. این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
هواپیمای آمریکایی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران رصد و با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان وطن جلوگیری شد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرد که این کشور در صورت ورود به جنگ با چین و روسیه با دشواری جدی روبرو خواهد بود.
این درخواست رهبر کره شمالی در آستانه ورود یک ناو گروه تهاجمی نیروی دریایی ایالات متحده به منطقه شبه جزیره کره و برای مقابله با تهدیدهای آمریکا و کره جنوبی مطرح شده است.
ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ناوشکن میلیوس آمریکا در حال انجام عملیات‌های عادی در دریای چین جنوبی است و از این منطقه به بیرون رانده نشده است. آمریکا به پرواز، دریانوردی و انجام عملیا j در هر جایی که قوانین بین المللی اجازه دهند، ادامه خواهد داد.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.
در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش سرود جمهوری اسلامی خوانده شد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا، از آمادگی این لشکر برای ورود به اوکراین در صورت تشدید تنش بین مسکو و کی‌یف خبر داد.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌، گفت در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش کارهای نویی انجام داده که موجب غرور است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما از حوزه ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین عبور کرده‌ و به حوزه تولید زیر سامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرده‌ایم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌ است.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ارتش چین امروز ۱۱ فروند جنگنده و ۶ کشتی به سوی این جزیره اعزام کرده است.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه (امروز) از ورود دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی ایران به باکو خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا اتفاقی خوشایند رقم خورده و یکی دیگر از رنگ‌ها هم از نقشه حذف شود؛ حذف چهار شهر نارنجی از نقشه که نویدبخش روز‌های خوشی است؛ تغییری که در تعداد شهر‌های زرد رنگ هم دیده می‌شود و موجب کاهش شمار این شهر‌ها شده است، چون بسیاری‌شان بهبود وضعیت یافته و تغییر رنگ داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ