وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ارتش چین امروز ۱۱ فروند جنگنده و ۶ کشتی به سوی این جزیره اعزام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان به ۱۱ هزار نفر رسید، گفت: آخرتیرماه مهلت نهایی سنجش سلامتی نوآموزان است.
سالاری نسب گفت:قیمت سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است و هر قیمتی بالاتر از آن گرانفروشی است که تعزیرات باید ورود کند.
کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ تا روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
قرار بود جلسه مجلس از ساعت ۱۱ برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه ۹ درصد افزایش داشته ایم.
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه "ما یک به یک کوچه‌ها را برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن رصد کردیم و به آن‌ها اخطار دادیم"، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک کنند و اگر مالکین تمکین نکردند از طریق برخورد قضایی اقدام کنند. اعلام لیست ۹۵ ساختمان مشکلی ندارد.
نفت مسجدسلیمان با وجود غیبت یازده بازیکن مقابل ملوان قرار می‌گیرد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۳۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
ستاره ایرانی فاینورد در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل اسپارتا روتردام است.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
صفا می‌گوید: براساس قانون مناطق آزاد، خودرو‌هایی که ۱۰ سال از عمر تولید آن‌ها می‌گذرد اجازه تردد در جزیره ندارند؛ براساس این قانون، خودرو ۱۱ ساله در کیش دیده نمی‌شود. در حال حاضر جدیدترین خودرو‌ها در کیش برای سال ۲۰۱۵ است و به دلیل عدم ترخیص و ورود خودرو‌های جدید خارجی شاهد خودرو‌هایی با عمر تولید جوان‌تر نیستیم.
آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) ابری در بعدازظهر رگبار باران و وزش باد، احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نفرات آغازکننده بازی برای مس رفسنجان مقابل صنعت نفت مشخص شدند.
زاکانی صبح امروز و با حضور در ستاد مدیریت بحران تهران ضمن آغاز فرمان مانور امداد هوایی گفت: ۲۱ دستگاه امروز در کنار هم با ۱۹ کارکرد مختلف در ۱۱ نقطه و ۷ منطقه مختلف شهرداری فعال هستند تا تمرین امداد هوایی را که قطعا در مخاطرات از عوامل موثر بر سرعت امداد و نجات است، صورت دهند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران: ساختمان‌های پرخطر که باید یک‌ بار در سال بازدید شوند، ساختمان‌های میان خطر هر سه سال یکبار و ساختمان خیلی کم‌خطر که در طول ۱۰ سال باید یکبار مورد بررسی قرار گیرند.
آسمان تهران فردا (۱۱ دی‌ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کاپیتان تیم ملی ایران دو دقیقه پس از ورود به زمین مقابل نیکاراگوئه به دلیل مصدومیت تعویض شد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
ورود اولین هواپیما به ایران که آن زمان «طیاره» خوانده می‌شد، در دوره حکومت پسرِ محمدعلی شاه قاجار اتفاق افتاد. قضیه از این قرار بود که ۱۱ سال بعد از اختراع اولین هواپیمای جهان توسط ویلبر و اورویل رایت برادران آمریکایی، اولین هواپیمای تک ملخه فرانسوی در سال چهارم سلطنت احمد شاه قاجار در دی ۱۲۹۲ وارد ایران شد.
قاضی آرژانتینی روز سه شنبه حکم آزادی ۱۲ خدمه از ۱۹ خدمه این هواپیما را صادر کرد، ۱۱ خدمه آزاد شده ونزوئلایی و یک نفر از آن‌ها ایرانی است و هنوز به سه خدمه ونزوئلایی و ۴ خدمه ایرانی اجازه خروج از آرژانتین را نداده اند.
شهردار منطقه ۱۱ درباره آمار وضعیت ساختمان‌های ناایمن این منطقه گفت: ۱۱ ساختمان پرخطر و به اصطلاح پلاک قرمز در منطقه ۱۱ وجود دارد. ساختمان‌هایی که از لحاظ ایمنی متوجه مخاطرات کمتری هستند، بیشترند. ساختمان‌هایی مانند علاءالدین، پاساژ آلومینیوم و پاساژ مهستان در این لیست قرار می‌گیرند و هیچ ساختمان درمانی در این فهرست دیده نمی‌شود.
برند ردمی در چند روز گذشته از ورود گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به چین خبر داده بود. دیروز، این شرکت تایید کرد که این دستگاه امروز (۱۱ آگوست) در چین رونمایی خواهد شد و پس از معرفی این دستگاه احتمالا با نام ردمی K50 اولترا معرفی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ