رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش امشب در اصفهان آغاز می‌شود.
منابع سوری از برگزاری رزمایشی از سوی ارتش این کشور در منطقه بادیه سوریه خبر دادند که در آن صحنه شبیه به جنگ واقعی در بیابان انجام شد.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از برگزاری رزمایش جنگ ترکیبی دافوس ارتش به مدت ۵ روز در این دانشگاه خبر داد.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز با صدور بیانیه ای از پایان رزمایش مشترک با مشارکت دو کشور آمریکا و یونان خبر داد.
به دستور وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، یگان‌های زرهی ارتش این کشور امروز رزمایش نظامی را برگزار کردند.
ارتش چین در آب‌های تایوان و حریم هوایی این جزیره رزمایش‌های نظامی انجام داد.
در ادامه مراحل عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌های انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
امیر دریادار سیاری گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با مشارکت یگان‍هایی از نیروهای چهارگانه ارتش در مناطق جنوب شرق، سواحل مکران، حد فاصل شرق تنگه هرمز تا نزدیکی بندر گواتر و دریای عمان تا مدار ۱۰ درجه در شمال اقیانوس هند از امشب آغاز می شود.
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: این رزمایش از امشب با رمز یا زهرا سلام‌الله علیها در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز خواهد شد.
سخنگوی فرماندهی رزمی منطقه شرق ارتش چین امروز از برگزاری رزمایش دریایی و هوایی پکن نزدیک جزیره تایوان خبر داد.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان‌های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر آسمان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، فردا در منطقه عمومی اصفهان برگزار می شود.
ارتش چین اعلام کرد در پاسخ به اقدامات تحریک‌آمیز مقامات آمریکا در تنگه تایون، رزمایش‌های نظامی جدیدی را در این منطقه برگزار می‌کند.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور پایان یافت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌، گفت در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش کارهای نویی انجام داده که موجب غرور است.
وزارت دفاع تایوان تأیید کرد که روز دوشنبه همچنان کشتی‌ها و هواپیما‌های جنگی را اطراف این جزیره ردیابی کرده است.
ارتش چین در نظر دارد رزمایش نظامی تازه ای را تا نیمه ماه اوت به صورت دریایی برگزار کند.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا اتفاقی خوشایند رقم خورده و یکی دیگر از رنگ‌ها هم از نقشه حذف شود؛ حذف چهار شهر نارنجی از نقشه که نویدبخش روز‌های خوشی است؛ تغییری که در تعداد شهر‌های زرد رنگ هم دیده می‌شود و موجب کاهش شمار این شهر‌ها شده است، چون بسیاری‌شان بهبود وضعیت یافته و تغییر رنگ داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ