ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ناوشکن میلیوس آمریکا در حال انجام عملیات‌های عادی در دریای چین جنوبی است و از این منطقه به بیرون رانده نشده است. آمریکا به پرواز، دریانوردی و انجام عملیا j در هر جایی که قوانین بین المللی اجازه دهند، ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که در واکنش به استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ظرفیت ارتش ورشو را دوبرابر می‌کند.
در شرایطی که نیروهای واکنش سریع در بیانیه‌ای ارتش سودان را به کارشکنی در تثبیت روند آتش‌بس متهم کرده، یک دیپلمات سودانی احتمال دیدار ژنرال حمیدتی و عبدالفتاح البرهان را رد کرد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر و در آن خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‌کند.
سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین تاکید کرد، ارتش چین همواره در سطح هشدار بالا قرار دارد و تمامی اقدامات لازم را برای واکنش قاطع به تمامی تهدید‌ها و اقدامات تحریک آمیز خواهد داشت و قاطعانه از حق حاکمیت و امنیت و همچنین صلح و ثبات منطقه‌ای دفاع می‌کند.
منابع محلی سودان اعلام کردند که در پی ناکامی در تمدید آتش بس، بر اثر تبادل شدید آتش بین طرف‌های درگیر در جنوب خارطوم، ۱۷ نفر کشته و دست‌کم ۱۰۶ نفر زخمی شدند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با انجام عملیات دریانوردی در پهنای اقیانوس حضور یافت تا اثبات کند ایران و ایرانی انزواگریز و تحریم ناپذیر است.
رسانه‌های عربی از آغاز مجدد درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع این کشور در مناطق مختلف خارطوم خبر دادند.
فرمانده کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن بوده و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود و اقدامات دور از عقل و تدبیر سردمداران این رژیم فقط روند فروپاشی آن‌ها را تسریع می‌بخشد.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
ارتش چین از اقدام خطرناک و بی ثبات کننده ناوشکن آمریکایی در دریای چین جنوبی خبر داد.
خبر رونمایی از پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
وزیر دفاع هند مدعی شد نیروهای مرزی چین تلاش داشتند به مناطق مرزی این کشور حمله کنند که با واکنش نیروهای هند مجبور به عقب‌نشینی شدند.
ارتش سوریه کشته شدن شماری از نیروهای این کشور در جریان حملات ترکیه به مناطقی در حومه حلب و حسکه را تایید کرد.
«شی یی» از فرماندهان ارشد ارتش چین امروز به اقدامات تحریک‌ آمیز آمریکا و کانادا در تنگه تایوان واکنش نشان داد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور بیان کرد: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.
امیر موسوی با بیان اینکه عمده دلیل درگیری‌های مرزی اخیر با افغانستان این است که طرف مقابل هنوز آن نظم و نسق مطلوب را پیدا نکرده، گفت: این درگیری‌ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود و نیازی به دخالت نیروهای نظامی و انتظامی نیست.
ارتش تایوان در واکنش به رزمایش‌های چین، دست به انجام رزمایش دفاع در برابر حمله زد.
با پایان‌یافتن رزمایش‌های ۴ روزه ارتش چین در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، پکن می‌گوید رزمایش‌های تازه‌ای را در آبهای اطراف این جزیره برگزار می‌کند.
ارتش چین در واکنش به سفر تحریک‌آمیز پلوسی به تایوان، رزمایش‌هایی را اطراف این جزیره آغاز کرده است. علاوه بر هجوم جنگنده‌ها به خط حائل تنگه تایوان، ارتش چین پنجشنبه اعلام کرد که «حمله موشکی دقیقی» در تنگه تایوان به‌عنوان بخشی از رزمایش نظامی انجام داده است.
همزمان با رزمایش عظیم ارتش چین در اطراف تایوان، مقامات تایوان به این اقدام نظامی پکن واکنش نشان دادند.
مدیرعامل یک مجموعه فولادی گفت: مجموعه اقدامات برای کاهش عدم‌النفع مدیریت مصرف از جمله انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در دستور کار فولاد مبارکه قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ