ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
کاروان جدید ارتش تروریستی آمریکا از طریق مرزهای سوریه و عراق، جهت تقویت پایگاه‌های غیرقانونی واشنگتن در مناطق نفت‌خیز اشغالی سوریه، وارد این کشور شد.
ارتش کره شمالی با تحریک‌آمیز خواندن تحرکات زیردریایی هسته‌ای آمریکا در اطراف سواحل شبه جزیره کره به واشنگتن هشدار داد که این اقدامات شرایط جنگ هسته‌ای را در وضعیت آستانه‌ای قرار می‌دهد.
یوگنی پریگوژین، مدیر گروه نظامی واگنر، آخر ماه آوریل، وجود سه گروه به نام‌های فلیم (شعله)، استریم (جریان) و تورچ (مشعل) را تایید کرد. از ابتدای سال میلادی جاری گازپروم، ارتش خصوصی خود را تشکیل داده است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود، صبح چهارشنبه ( ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شد.
دریادار ایرانی ادامه داد: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد. این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
هواپیمای آمریکایی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران رصد و با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان وطن جلوگیری شد.
ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ناوشکن میلیوس آمریکا در حال انجام عملیات‌های عادی در دریای چین جنوبی است و از این منطقه به بیرون رانده نشده است. آمریکا به پرواز، دریانوردی و انجام عملیا j در هر جایی که قوانین بین المللی اجازه دهند، ادامه خواهد داد.
در درگیری‌های خیابانی در بیروت که به دلیل پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش برابر پرتغال در جام جهاتی قطر روی داده بود، ارتش لبنان ورود کرد.
سردار گودرزی فرهنگ را مولفه دوم قدرت دانست و افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری بر فضای فکری جوانان و نوجوانان از طریق رسانه‌ها دیگر اقدام دشمن بود و ما نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی ما تحت تاثیر اقدامات دشمن قرار بگیرد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
فرمانده سنتکام برای دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.
فرمانده ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در منطقه(سنتکام) برای دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
خبرگزاری رسمی سوریه از اقدام نیروهای ارتش سوریه در ممانعت از ورود کاروان نظامی آمریکا به یک روستا در حومه الحسکه خبر داد.
نتایج یک نظرسنجی از جامعه صهیونیستی نشان می دهد که یک سوم صهیونیست ها بر این باورند که ارتش تل آویو آمادگی ورود به یک جنگ همه جانبه را ندارد.
فرمانده پدافند هوایی ارتش ادعای ورود جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به آسمان ایران را تکذیب کرد.
فرمانده پدافند هوایی ارتش ادعای ورود جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به آسمان ایران را تکذیب کرد.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ارتش چین امروز ۱۱ فروند جنگنده و ۶ کشتی به سوی این جزیره اعزام کرده است.
مقامات تایوانی از ورود جنگنده های چین به آسمان این جزیره مناقشه برانگیز خبر دادند.
مقامات تایوانی از ورود جنگنده های چین به آسمان این جزیره مناقشه برانگیز خبر دادند.
سال گذشته نیروی دریایی ارتش ایران در مسابقات جام دریا مقام قهرمانی را کسب کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ