فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌، گفت در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش کارهای نویی انجام داده که موجب غرور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری سرعت خوبی گرفته و به جای یک دهه قرار است این کار در ۳ سال انجام شود.
حامیان غربی اوکراین درباره سرعت کُند پیشرفت ضدحملات اوکراین علیه روسیه که به شدت در بوق و کرنا شده بود، «رفته‌رفته دلواپس» می‌شوند!
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای قطار پیشرفت، قطار تورم و بیکاری در حال افزایش سرعت است.
عبدی نوشت: وضعیت تورم، سرمایه‌گذاری، نابرابری و خط فقر و اشتغال ناامیدکننده است. به علاوه و مهم‌تر اینکه به عللی شاید سال آینده از همین رشد ۳ درصدی هم خبری نباشد و برخی پیش‌بینی‌های مراکز معتبر، این رشد را خیلی کمتر، حتی نزدیک به صفر ارزیابی می‌کنند. از این رو انتظار می‌رود که دولت محترم هم‌زمان دو اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. اول و مهم‌تر از هر گام دیگری حل مساله سیاست خارجی و برجام است. بدون این گام هیچ اتفاق چشمگیری رخ نخواهد داد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کار شوراها مشارکت دادن مردم برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور است. این مشارکت می‌تواند در همه حوزه‌های ورزشی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.
روزنامه کیهان نوشت: نه تنها عمر این انقلاب بیش از آنکه تصور می‌کردند بود بلکه روز به روز بر سرعت پیشرفت و اثرگذاری بزرگ‌ترین انقلاب قرن بیستم افزوده می‌شد.
مذاکرات پاری‌سن‌ژرمن و چلسی با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی دشمن در اندیشه فروپاشی نظام نیست بلکه تلاش می‌کند با ابزارهایش از سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی بکاهد.
در سرتاسر جهان، مبالغ هنگفتی صرف تلاش برای توسعه همجوش هسته‌ای به عنوان جایگزین مناسب برای دیگر منابع انرژی آلاینده‌تر شده است. این فرایند شامل در هم کوبیدن دو اتم با سرعت بسیار بالاست، سپس از این انر‌ژی برای ایجاد برق استفاده می‌شود. این فرایند همان واکنشی است که خورشید را نیرو می‌دهد.
رئیس جمهور در همین راستا از متولیان تدوین بودجه خواست در تنظیم بودجه سال آینده به منظور تأمین درآمدهای مورد نیاز دستگاه‌ها، به ظرفیت‌های اقتصادی مختلف همچون اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد گردشگری و سایرحوزه‌ها توجه ویژه داشته باشند.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
محسن رضایی با تاکید بر اینکه سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان پذیر نیست، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه آزادگان مربوط به خط ۳ مترو تهران ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با تامین به موقع منابع مالی، این پایانه مهم شبکه مترو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه آزادگان مربوط به خط ۳ مترو تهران ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با تامین به موقع منابع مالی، این پایانه مهم شبکه مترو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
سخنگوی دولت گفت: صنعت هسته‌ای کشور صنعت پیشرویی است و دولت در این مسیر بسیار مصمم و جدی و با سرعت هر چه شتابان‌تری پیش خواهد رفت.
توسعه میادین حوزه دریای خزر از سوی کشورهای ساحلی با توجه به نیاز بازارهای جهانی از یک سو و نیاز این کشورها به منابع مالی برای پیشرفت به سرعت در حال گسترش است.
این ایده که پیشرفت به تنهایی می‌تواند معنای نهایی را برای‌مان فراهم کند در نهایت پوچی و خالی بودن را به همراه دارد. در چنین شرایطی هر قدم بعدی سراب دیگری در بیابان خواهد بود که به محض نزدیک شدن به سرعت ناپدید می‌شود یک تکنیک بی‌پایان متافیزیکی حواس پرتی.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌ است.
سخنگوی دولت گفت: حل مشکل آب در همدان در بیش از ۱۵ سال گذشته پیشرفت نداشته و در حال حاضر برای حل آن سه شیفت کار با سرعت بسیار زیادی در حال انجام است.
وزیر خارجه اسبق آمریکا در گفت‌وگویی بار دیگر ضمن هشدار نسبت به افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا و اشاره به سرعت بالای پیشرفت چین تأکید کرد که جنگ بین این دو کشور منجر به نابودی کل جهان می‌شود.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا اتفاقی خوشایند رقم خورده و یکی دیگر از رنگ‌ها هم از نقشه حذف شود؛ حذف چهار شهر نارنجی از نقشه که نویدبخش روز‌های خوشی است؛ تغییری که در تعداد شهر‌های زرد رنگ هم دیده می‌شود و موجب کاهش شمار این شهر‌ها شده است، چون بسیاری‌شان بهبود وضعیت یافته و تغییر رنگ داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ