دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش خطرات و تهدیدات علیه تل آویو بدلیل بحران‌های داخلی هشدار داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه هشدار داد که لهستان با اعزام نیروی نظامی به غرب اوکراین به دنبال اشغال مناطق غربی اوکراین است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.
سردار تنگسیری با اشاره به خباثت انگلیسی‌ها در منطقه بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "دوران بزن در رو تمام شده است" و اگر بزنند می‌خورند.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.
تحلیلگر ارشد صهیونیستی با انتقاد شدید از غفلت شدید فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به نیروی زمینی به سران این رژیم هشدار داد که قبل از لفاظی علیه ایران به عملکرد افتضاح نیروی زمینی توجه کنید.
پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، بلیت این دیدار به مبلغ ۳ میلیون تومان بیرون از ورزشگاه به فروش می‌رسید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما منتظریم تا دولت عراق به تعهدات خود عمل کنند و به آنان فرصتی داده‌ایم در غیر اینصورت و اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه خواهد داشت.
امیرعبداللهیان: باید هیئت فنی از وزارت نیروی ما به طور مشترک با طرف افغانستانی از سد کجکی بازدید کنند و میزان آب را بسنجند و بر مبنای آن اعلام کنند که آیا در صورت رهاسازی آب این آب به منطقه سیستان وارد می‌شود یا نمی‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خطای دشمنان با پاسخ قاطع و محکم نیروهای مسلح همراه خواهد شد.
فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا در واکنش به گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص هشدار به زیردریایی آمریکایی در تنگه هرمز مدعی شد که اطلاعات این گزارش غلط است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیردریایی هسته ای آمریکا با هشدار نیروی دریایی، به روی آب آمد و مسیر خود را تغییر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از هشدار زیردریایی فاتح این نیرو به یک زیردریایی هسته‌ای آمریکایی به نام فلوریدا در تنگه هرمز خبر داد.
امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمین ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
نیروی دریایی ارتش کره جنوبی اغلب برای عقب راندن کشتی‌ها و قایق‌های کره شمالی که از مرز دریایی بین دو کشور عبور می‌کنند، شلیک هشدار انجام می‌دهد. سئول دولت پیونگ یانگ را مقصر حمله به یک کشتی خود در سال ۲۰۱۰ می‌داند که در جریان آن ۴۶ ملوان کشته شدند، اما کره شمالی مسئولیت آن را رد می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم، قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید.
سرلشکر ‌باقری با بیان اینکه با تلاش و مجاهدت نیروی دریایی سپاه امنیت کاملا پایداری در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است، تصریح کرد:‌ ارزیابی امروز ما هم موید این است که نیرو‌های سپاه با روحیه عالی و با قدرت از این منطقه محافظت می‌کنند.
حوضه آبریز دریای خزر هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۴۶.۳ میلی‌متری و متوسط محدوده ۹.۸ میلی‌متری را تجربه خواهد کرد. هفته آینده حوضه آبریز دریاچه ارومیه بیشینه بارش ۲۵.۱ میلی‌متری و متوسط محدوده ۸.۳ میلی‌متری خواهد داشت. حوضه آبریز قره قوم هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۱۰.۴ میلی‌متری و متوسط محدوده ۵.۴ میلی‌متری خواهد داشت.
رئیس جمهور بلاروس ضمن اعلام تشکیل نیروی مشترک منطقه ای با روسیه، از احتمال حمله اوکراین به خاک کشورش خبر داد.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی نسبت به ضعف نیروی زمینی این رژیم هشدار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ