ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود، صبح چهارشنبه ( ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای زیر نظر گرفتن اتفاقات دیدار تیم تراکتور و نماینده امارات وارد تبریز شدند.
سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود ۱۰۹ قلم دارو و پاوربانک به کشور عراق در سفرهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
خرید تابستانی استقلال برای گلزنی مقابل ملوان انزلی به زمین آمد.
«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.
منابع لبنانی به آخرین وضعیت کشتی حفاری نفت و گاز در این کشور اشاره کردند.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود و شنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
محمدرضا امینی، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با تأیید شناسایی پشه آئدس در چند نقطه از گیلان، اظهار کرد: سال‌هاست در بسیاری از نقاط اروپا گونه‌ای از پشه به نام آئدس شناسایی و از سال‌ها پیش با رویکرد پیشگیرانه، ایستگاه‌های صید حشره در برخی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.
ورود افراد و تجهیزات نظامی جدید به پایگاه عین الاسد و آغاز مجدد جاسوسی زمینی نظامیان آمریکایی در استان الانبار از جدیدترین اخبار مربوط به تحرکات این نظامیان در عراق است.
ورود خانم‌ها به استادیوم قزوین آزاد شد
وزیر کشور عراق به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای بررسی طرح‌های تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) وارد استان ذی قار شد.
پاس گل محمدی نادری مقابل سپاهان، یک پیام آشکار برای دیدار با پرسپولیس داشت.
«کمیکال» که کانابینوئید سنتزی، ماده‌ای شیمیایی، روانگردان و مصنوعی است یا روی گیاهان خشک و خرد شده اسپری می‌شود تا بتوان این گیاهان را کشید و یا اینکه مایع آن فروخته می‌شود تا به صورت بخوری یا با استفاده از سیگار الکترونیکی و وسایل دیگر استنشاق شود حال آنکه در بازار، این فرآورده‌ها بخور مایع یا گیاهی هم نامیده می‌شوند.
در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!
دادستان تهران گفت: دادستانی به حادثه ریزش ساختمان در منطقه‌ خلازیر ورود پیدا کرده و بازپرس ویژه بدین‌منظور تعیین شده است.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، گفت: با ورود شبکه تعاون روستایی برای خرید لیمو ترش در استانهای جنوبی، بهای این محصول به نفع باغداران متعادل شده است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش شامل ناوشکن دنا و ناوبندر مکران برای اولین‌بار دور دنیا را پس از حدود ۸ ماه دریانوردی طی کرد. در بخشی از ماموریت ناوگروه ۸۶، ناوشکن دنا با وجود وزن سبک، اما توانست به خوبی از اقیانوس آرام عبور کند و مسیر دریا‌نوردی به دور کره‌زمین را با موفقیت به پایان برساند.
در بخشی از ماموریت ناوگروه ‌۸۶، ناوشکن دنا با وجود وزن سبک اما توانست به خوبی از اقیانوس آرام عبور کند و مسیر دریانوردی ‌به دور کره‌زمین را با موفقیت به پایان برساند.
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا با صدور پیام، ورود دلاورمردان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش به کشور را تبریک گفتند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.
این درخواست رهبر کره شمالی در آستانه ورود یک ناو گروه تهاجمی نیروی دریایی ایالات متحده به منطقه شبه جزیره کره و برای مقابله با تهدیدهای آمریکا و کره جنوبی مطرح شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ